RODO nie takie straszne dla dostawców opakowań
1 Jan 1970 14:05

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Blisko półtora roku po wejściu w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych marketing komercyjny zmienił się bezpowrotnie. Nasze skrzynki mailowe przestały być zalewane masą niechcianych wiadomości od wszystkich i z każdego miejsca, które odwołują się do rzekomych spotkań lub rozmów telefonicznych. Czasami tylko zbłądzi do nas jeszcze oferta żarówek bezpośrednio od producenta z PRC.

Z drugiej jednak strony sprzedawcom chcącym dotrzeć do klientów RODO ogranicza zasięgi pracy wyłącznie do zdobytych już dotąd kontaktów (oczywiście o ile ci wyrazili na to zgodę). Tutaj z pomocą przychodzą organizatorzy spotkań branżowych, na które przyjeżdżają wyłącznie zainteresowane strony, by nawiązać współpracę i wymienić się kontaktami. Jeżeli jesteś producentem lub dostawcą opakowań i etykiet, szukasz nowych odbiorców, a także chcesz wymienić się doświadczeniem i dowiedzieć, co słychać w branży, nie przegap kwietniowych Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Organizatorzy zapraszają w dniach 1-2 kwietnia 2020 do EXPO XXI Warszawa.

Rezerwacja stoisk w promocyjnych warunkach odbywa się do końca października. Kontakt pod adresem: packaging@tagi.krakow.pl lub numerem telefonu +48 12 651 95 25.

www.packaginginnovations.pl

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.