Domino: cyfrowy druk na tekturze falistej 
1 Jan 1970 08:49

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Domino Digital Printing Solutions debiutowała w obszarze cyfrowego druku na tekturze falistej i prezentacji własnej oferty w tym zakresie, organizując 16 czerwca w internecie wirtualną premierę swych produktów: maszyny do druku atramentowego o wysokim stopniu automatyzacji oraz nowych farb wodnych opartych na nowatorskiej technologii.

Założona w czerwcu 1978 r. i mieszcząca się w Cambridge firma ma długą i udaną historię rozwoju oraz produkcji innowacyjnych rozwiązań do kodowania, znakowania i cyfrowego druku inkjetowego. Przedsiębiorstwo od lat dostarcza rozwiązania do druku cyfrowego przetwórcom opakowań, a także technologie inkjetowe oraz kodujące bezpośrednio producentom FMCG z branż spożywczej, napojowej i farmaceutycznej. 

Obecnie, zbliżając się do okrągłej, setnej instalacji swej niezawodnej i uznanej platformy inkjetowej, Domino zaprezentowała po raz pierwszy własną cyfrową maszynę atramentową do druku na tekturze falistej w dniu, w którym powinna rozpocząć się drupa 2020, podczas wydarzenia pt. „Nowy model biznesowy przeznaczony do produkcji pudełek z tektury falistej”. 

Matt Condon, menedżer ds. rozwoju biznesu w Domino, powiedział: Jednoprzebiegowa cyfrowa maszyna inkjetowa Domino X630i  została opracowana do codziennej produkcji na tekturze falistej, pozwalając drukarzom z tego obszaru osiągnąć maksimum wydajności i efektywności oraz ograniczyć koszty, zużycie farb i odpady. Zapewni im ona możliwość opłacalnej realizacji nisko- i średnionakładowych zleceń; ułatwi pozyskiwanie nowych biznesów oraz dostarczanie bardziej wszechstronnego zakresu usług swym klientom.

Wirtualny pokaz otworzył ceniony ekspert branży druku i opakowań, dr Sean Smyth, który opowiedział o trendach w sektorze tektury falistej, wpływie, jaki odciska na nim pandemia koronawirusa, oraz rosnącej skali wykorzystania w nim technologii cyfrowych. Prelegent przeprowadził również wywiad z Finnem McDonaldem z firmy Independent II z Kentucky, by dowiedzieć się, dlaczego do debiutu na rynku druku cyfrowego wybrał właśnie firmę Domino.

Na podstawie materiałów firmy Domino opracował TK