W&H wystawi się na targach drupa
1 Jan 1970 07:47

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Windmöller & Hölscher potwierdziła swoją decyzję o udziale w targach drupa 2021 i o wsparciu Niemiec jako ważnej targowej destynacji. Przedsiębiorstwo, które podobnie jak w ubiegłych latach pokaże w Düsseldorfie najnowsze trendy i innowacje przygotowane dla sektora druku, zapowiada koncentrowanie się w najbliższej przyszłości na rozwoju zarówno fizycznych, jak i cyfrowych form prezentacji swoich rozwiązań.

Windmöller& Hölscher była obecna na drupie od jej debiutu w 1951 r. i na przestrzeni lat stała się jednym z największych wystawców. Obok targów K oraz interpack to właśnie drupa jest najważniejszą wystawą branżową, na której W&H regularnie prezentuje swoje najnowsze rozwiązania i innowacje. „Jako jedna z głównych imprez targowych drupa pozostaje dla nas ważną wystawą. To właśnie tu regularnie ustalane są trendy w druku opakowań. Naszemu przywiązaniu do drupy towarzyszy zaangażowanie w promocję Niemiec jako miejsca, gdzie prowadzi się biznes i organizuje targi dla branży inżynierii mechanicznej” - wyjaśnia dyrektor generalny W&H dr Jürgen Vutz. „Jesteśmy przekonani, że zarówno koncepcja utrzymania higieny i ochrony zdrowia, jak również skrócenie czasu trwania drupy z jedenastu do dziewięciu dni, są właściwymi krokami, które w dobie koronawirusa zapewnią udział zwiedzających w tej imprezie”.

W czerwcu tego roku W&H po raz pierwszy zorganizowała własne Wirtualne EXPO: „W ostatnich miesiącach udało na się osiągnąć wiele na polu cyfryzacji. Nasze pierwsze wirtualne targi odniosły wielki sukces, a nam pozwoliły zyskać wiele doświadczeń i wiedzy. Mimo to nie możemy w pełni zastąpić w ten sposób fizycznej bliskości z klientami, którą zapewniają targi. Ich elementem są osobiste spotkania, które są niezastąpione w tworzeniu i podtrzymywaniu opartych na zaufaniu relacji z klientami. Oba formaty – kontaktów wirtualnych i osobistych – mają swoje uzasadnienie i są ważne z punktu widzenia naszej firmy, jak i całej branży” - dodaje dyrektor sprzedaży Peter Steinbeck.

Na podstawie informacji Windmöller & Hölscher opracował TK