Nowa gama opakowań Smurfit Kappa dla e-handlu
1 Jan 1970 14:23

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Smurfit Kappa wypuszcza na rynek nowy zestaw opakowań eBottle zaspokajających potrzeby szybko rozwijającego się rynku internetowej sprzedaży napojów i produktów płynnych. Nowe portfolio zawiera zestaw rozwiązań do pakowania indywidualnego i zbiorczego produktów, m.in. opakowania na butelki Rollor, BiPack oraz inserty Pop-up.

Rozwój e-handlu spowodowany przez pandemię koronawirusa jest widoczny we wszystkich sektorach, także w branży producentów napojów. Smurfit Kappa informuje, że sprzedaż online napojów alkoholowych wzrosła w Europie o 34%, napędzając popyt na zrównoważone, trwałe i przyjazne dla użytkownika opakowania chroniące produkty w trakcie transportu.

Komentując informację firmy Arco Berkenbosch, wiceprezes ds. innowacji i rozwoju w Smurfit Kappa Europe, powiedział: Nasza nowa gama produktów eBottle zapewnia branży napojowej zestaw dopasowanych do potrzeb oraz 'szytych na miarę' opakowań, które odpowiadają na kluczowe wyzwania kanału e-commerce.

Innowacyjne portfolio w połączeniu z naszym naciskiem na procesy handlu internetowego, łańcuchy dostaw oraz doświadczenia użytkowników, przyczyniają się do zwiększonej sprzedaży i większej wydajności u naszych klientów.

Pojawienie się nowych produktów stanowi najnowsze uzupełnienie opakowań „Better Planet Packaging”, zaprojektowanych z myślą o ekologii i wykonanych z odnawialnych i nadających się do recyklingu surowców.

Herwin Wichers, dyrektor ds. strategii rozwoju rynku w Smurfit Kappa, dodał: Rynek internetowej sprzedaży napojów alkoholowych w Europie jest wart 5,6 mld euro i zależy nam, by wesprzeć firmy w wykorzystywaniu potencjału wzrostu i możliwości zapewnianych przez ten rynek. Firma InterDrinks, która wprowadziła do swej oferty opakowania i zautomatyzowane rozwiązania, zwiększyła swój potencjał pakowania i napełniania o 66%, co pozwoliło jej realizować więcej zamówień w krótszym czasie.

Opracowano na podstawie informacji Smurfit Kappa