Nowy termin targów Packaging Innovations
1 Jan 1970 11:09

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Targi w Krakowie – jeden z czołowych organizatorów targów w Polsce – wraz z OOH magazine, organizatorem targów branży reklamowo-poligraficznej FestiwalMarketingu.pl, łączą siły, aby wspólnie przygotować wydarzenie dla działów sprzedaży i marketingu.

Współpraca dwóch dużych graczy na rynku eventowym zaowocuje połączeniem 13. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations z 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl i towarzyszącymi mu wydarzeniami dodatkowymi. Imprezy odbędą się w dniach 15-16 września 2021 roku w EXPO XXI Warszawa.

Będzie to event, na którym spotkają się m.in. przedstawiciele reklamy z handlowcami, pracownikami działu zakupów i technologami. Udział w targach będzie okazją do przyjrzenia się całemu cyklowi życia produktu, od jego powstania, opakowania i wyboru środków komunikacji. Granica pomiędzy rolą sprzedawcy a marketingowca powoli się zaciera. Wynika to z wyzwań, przed którymi stoi branża. Rosnąca konkurencja, presja czasu, nowe kanały dotarcia – wszystko to sprawia, że nawet na moment nie można pozostać w tyle. Aktualnie handlowiec musi być skutecznym negocjatorem i posiadać szeroką wiedzę z zakresu Public Relations. Nadchodzące wydarzenia dadzą odpowiedź, jak skutecznie łączyć te role, jakich wyborów dokonywać, aby czerpać jak największe zyski. Tematami przewodnimi będzie ekologia oraz e-commerce.

Początkowo Targi Packaging Innovations planowane były na czerwiec. Nie ukrywamy, że na decyzję o zmianie daty miały wpływ rozmowy z naszym Partnerem. Jak szybko się okazało mamy podobne wizje rozwoju wydarzeń, których nadrzędnym celem jest odpowiedź na potrzeby naszych klientów. Świat marketingu i sprzedaży jest ze sobą nierozerwalnie związany. To para idealna, która nie zawsze się zgadza, ale ostatecznie nie może bez siebie żyć. Z myślą o naszych wystawcach oraz gościach postanowiliśmy w tym roku połączyć oba wydarzenia, aby ułatwić firmom udział w spotkaniach branżowych. Synergia wydarzeń pozwoli na oszczędność czasu i pieniędzy – podkreśla Ewa Woch, Wiceprezes Targów w Krakowie.

Z targami Packaging Innovations współpracujemy od lat. Możliwość zorganizowania naszych wydarzeń w tym samym terminie daje szerokie możliwości dla poszukujących inspiracji ze świata marketingu, poligrafii i opakowań. Dużym atutem będzie nasze ubiegłoroczne doświadczenie w zakresie organizacji bezpiecznych targów – dodaje Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine.

Opracowano na podstawie informacji firmy Targi w Krakowie