Po trzymiesięcznym okresie przejściowym dr Nicolas Wiedmann objął funkcję dyrektora generalnego firmy Siegwerk.
Dr Nicolas Wiedmann (na zdjęciu) dołączył do firmy Siegwerk 1 stycznia 2021 roku i od tamtej pory jest z nią intensywnie związany. Kontynuuje jej strategiczną transformację skoncentrowaną na cyfrowych rozwiązaniach w zakresie opakowań, przyspieszając rozwój firmy dzięki nowym modelom biznesowym wykraczającym poza tradycyjne farby do druku.
Wiedmann planuje wzmocnić zorientowane na klienta podejście Siegwerk poprzez elastyczne i innowacyjne procesy, a także nowe usługi cyfrowe. Ponadto będzie traktować priorytetowo ambicje firmy dotyczące gospodarki o obiegu zamkniętym i wspieranie jej klientów w sprostaniu temu wyzwaniu.
Od pierwszej chwili, gdy poznałem Siegwerk, byłem pod wrażeniem tego, jak zmotywowana, sprzyjająca innowacjom i perspektywiczna jest to firma - powiedział Wiedmann i dodał: Osiągnięcia Siegwerk w ostatnich latach są niezwykłe. Chciałbym kontynuować ten kurs rozwoju i odkrywać nowe możliwości, dla firmy Siegwerk i jej klientów.
Jedną z ważnych strategii firmy Siegwerk są plany dotyczące zrównoważonej przyszłości. Gospodarka o obiegu zamkniętym jest główną siłą transformacyjną wpływającą na każdą branżę. Nasza firma jest dobrze przygotowana, aby dostarczać rozwiązania, które pomogą klientom wyeliminować odpady i ograniczyć wykorzystywanie cennych zasobów świata - wyjaśnił Wiedmann
Jeśli chodzi o współpracę firmy Siegwerk z klientami i partnerami, Wiedmann będzie stawiał na długoterminowe relacje i opartą na zaufaniu współpracę, które zawsze charakteryzowały rodzinny biznes. Ścisła współpraca ma kluczowe znaczenie dla przyszłej rentowności firmy: atramenty, powłoki i podłoża to powiązane elementy opakowania. Tylko we współpracy z naszymi klientami, dostawcami, pracownikami i innymi partnerami branżowymi uda nam się sprostać wymaganiom branży opakowań o obiegu zamkniętym. Siegwerk może wnieść znaczący wkład w nowe aplikacje – podsumował Wiedmann.
Siegwerk wkracza w nową erę zarządzania, podczas gdy kluczowe wartości firmy pozostają niezmienne: jakość, odpowiedzialność, otwartość, przewidywanie i zaangażowanie.
Opracowano na podstawie informacji firmy Siegwerk