Inkmaker Group zrzesza spółki i przekształca się w IM GROUP
1 Jan 1970 08:12

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W dniu 22 kwietnia Grupa Inkmaker – światowej klasy producent dyspenserów farbowych - ogłosił przekształcenie firmy w IM GROUP. Decyzja o zmianie marki Inkmaker Group jest zgodna z wizją grupy polegającą na rozwijaniu technologii w celu ekspansji w swych dziedzinach i dostosowaniu zalet jej produktów do nowych rynków.

Zmiana ta dotyczy nie tylko nazwy, lecz całej struktury firmy. Grupa ewoluowała na wielu frontach: zarówno wewnętrznie; od systemów, procesów, oprogramowania i technologii, po globalne zespoły na całym świecie.

Od października 2019 roku Inkmaker dokonał dużych inwestycji w przejęcia firm Rexson i Valetech w Wielkiej Brytanii, Tecnopails we Włoszech; a ostatnio Swesa w Niemczech. Strategią napędową tych przejęć było stworzenie niezawodnego, kompletnego łańcucha dostaw - obsługującego głównie, ale nie tylko, przemysł farb i lakierów. Przejęcie firm dało możliwość połączenia wiedzy specjalistycznej, technologii i sprzętu. Wspólne działanie firm pod marką IM GROUP daje firmom nieograniczone możliwości rozwoju.

Bycie dostawcą kompleksowych rozwiązań to nasza misja i właśnie dlatego nabyliśmy te marki. Strategią IM Group jest tworzenie „obszarów doskonałości”, rozwijając każdą z naszych marek w ściśle wyspecjalizowanych obszarach. Każda marka może nadal indywidualnie współpracować ze swoimi obecnymi klientami na swoich rynkach i w razie potrzeby dzielić się swoją wiedzą – dając możliwość tworzenia innowacyjnych, kompleksowych rozwiązań. Gwarantuje to optymalizację zasobów i dużą elastyczność w zarządzaniu projektami o dowolnej wielkości – mówi Gianluca Incerti, globalny dyrektor handlowy IM GROUP.

Nowe logo zostało zaprojektowane przez wewnętrzny dział komunikacji korporacyjnej grupy THINK. Centralnym punktem nowego logo IM GROUP jest symbol twarzy utworzonej z serii trójkątów, które, podobnie jak wiele marek i umiejętności IM Group, łączą się razem, tworząc silną całość – ludzką twarz. Twarz jest ozdobiona koroną, co świadczy o determinacji Grupy w utrzymaniu pozycji lidera w obsługiwanych branżach - wyjaśnił Silvio Cimenti, Globalny Dyrektor ds. Brandingu, Marketingu i Komunikacji, IM Group. „The Color of Trust ”- motto Grupy - wynika z jej podstawowych wartości, którymi są Prawdomówność (Truthfulness), Odpowiedzialność (Responsibility), Zrozumienie (Understanding), Bezpieczeństwo (Safety) i Dostosowanie do indywidualnych potrzeb (Tailormade), aby ostatecznie pozycjonować grupę jako lidera, któremu możesz zaufać.

Więcej informacji na temat nowej Grupy jest dostępne tutaj.

Opracowano na podstawie informacji IM GROUP