Sukces Thimm w konkursie POPAI D-A-CH Award
1 Jan 1970 08:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Thimm zdobyła podwójną nagrodę POPAI D-A-CH Award w kategorii „Uroda i zapachy”. Dzięki ekologicznemu ekspozytorowi podłogowemu „Green Christmas” dla Weledy i opakowania dla handlu internetowego Salwa Petersen firmie Thimm udało się z powodzeniem wyróżnić na tle konkurencji. Zwycięzcy zostali ogłoszeni wieczorem 19 maja w ramach wirtualnej gali.

W kategorii "Uroda i zapachy" firma Thimm otrzymała brązową nagrodę POPAI Award za świąteczny ekspozytor „Green Christmas” przyznawany przez producenta kosmetyków naturalnych Weleda. Ekologiczne i oszczędne gospodarowanie zasobami jest mocno zakorzenione w zasadach postępowania firmy Weleda. Firma Thimm pomogła swojemu klientowi, firmie Weleda, połączyć tematykę Bożego Narodzenia i Zrównoważonego Rozwoju oraz skutecznie wdrożyć je w punktach sprzedaży.

Do dodatkowej ekspozycji bożonarodzeniowych zestawów upominkowych opracowano ekspozytor w formie choinki, wykonany w 100% z tektury falistej z makulatury. Jest ona wyposażona w trzy półki, które można łatwo napełniać i zapraszać klientów do sięgania po nie. Przód choinki został zadrukowany techniką fleksodruku w kolorze zielonym z bożonarodzeniowymi motywami oraz głównym przesłaniem "Dawaj ekologiczne prezenty". Tył i półki regałów prezentują się optycznie w naturalnym brązowym kolorze tektury falistej. W punkcie sprzedaży płaski ekspozytor, który pozwala zaoszczędzić miejsce podczas transportu, można bez trudu ustawić w pionie.

Thimm otrzymał brązowego Indianina w tej samej kategorii za opakowanie wysyłkowe z plombą zabezpieczającą dla sklepu internetowego Salwy Petersen. Start-up specjalizuje się w produktach do pielęgnacji włosów: właścicielka Salwa Petersen łączy tradycyjne przepisy z jej rodzinnego Czadu z nowoczesnymi technologiami. W przypadku pierwszego opakowania wysyłkowego młodej firmy nacisk położono nie tylko na ochronę produktu i bezpieczną wysyłkę towaru, ale również na przyciągający wzrok wygląd.

Bezpieczne zamknięcie wykonane z tektury falistej gwarantuje szczelność opakowania podczas transportu i zabezpiecza przed otwarciem przez osoby niepowołane. Dodatkowa taśma klejąca do zamykania nie jest wymagana. W przeciwieństwie do lokowania marki w handlu stacjonarnym pierwszy kontakt z klientem w sektorze e-commerce ma miejsce w momencie rozpakowywania zamówienia. Dlatego Salwa Petersen położyła szczególny nacisk na atrakcyjny wygląd opakowań wysyłkowych. Firma Thimm spełniła to życzenie, umieszczając na całej powierzchni przyciągający uwagę nadruk na zewnętrznej górnej powierzchni w druku cyfrowym. Przyjemność z rozpakowywania zapewnia ukierunkowany na klienta komunikat, który został umieszczony bezpośrednio na wewnętrznej stronie opakowania wysyłkowego.

Z powodu światowej pandemii wręczenie nagród OPAI D-A-CH Award odbyło się w tym roku całkowicie cyfrowo. Tegoroczni zwycięzcy zostali ogłoszeni w ramach wirtualnej gali, którą można było oglądać na żywo na kanale YouTube poświęconym nagrodom.

Organizacja non-profit POPAI (Point of Purchase Advertising International) już od ponad pięćdziesięciu lat organizuje na całym świecie konkursy, w ramach których firmy i usługodawcy są nagradzani za swoje działania w punktach sprzedaży. Nagrody POPAI D-A-CH Awards w krajach niemieckojęzycznych są przyznawane od 2009 roku. Uwzględniane są wszystkie działania marketingowe w punktach sprzedaży (POS), od klasycznych materiałów POS po działania wspierające sprzedaż. Niezależne jury składające się z 25 ekspertów z dziedziny marki, handlu detalicznego, designu i nauki wybierze zwycięzców POPAI D-A-CH Awards w łącznie 15 kategoriach. Przyznana nagroda przedstawia Indianina, co nawiązuje do pierwszego ekspozytora 3D opracowanego w kształcie Indianina.

Opracowano na podstawie informacji Grupy Thimm