CANPACK partnerem międzynarodowego festiwalu filmów ekologicznych
1 Jan 1970 14:30

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Grupa CANPACK, jeden z największych producentów opakowań, po raz kolejny została sponsorem międzynarodowego festiwalu filmów ekologicznych BNP Paribas Green Film Festival. Globalna firma, której siedziba znajduje się w Krakowie, aktywnie angażuje się w inicjatywy na rzecz ochrony środowiska i promocji recyklingu.

BNP Paribas Green Film Festival to pionierski, a zarazem największy w Polsce festiwal filmowy o tematyce ekologicznej. Tegoroczna, czwarta już edycja odbędzie się w terminie 15-22 sierpnia w Krakowie. Podczas wydarzenia wręczone zostaną nagrody w ośmiu filmowych kategoriach, a także nagroda publiczności, wyłoniona poprzez głosowanie w aplikacji mobilnej Green Festival.

Cieszymy się, że po raz kolejny podejmujemy współpracę z organizatorami Green Film Festivalu. Pozytywna, kameralna atmosfera festiwalu zachęca do refleksji, sprzyjając poruszaniu trudnych tematów środowiskowych – podkreśla Bartłomiej Wojdyło, Sustainability Deputy Director w Grupie CANPACK.

W trakcie wydarzenia CANPACK zaprosi uczestników festiwalu oraz pracowników do wspólnego ułożenia pixelaty, czyli wielkoformatowego obrazu wykonanego z puszek po napojach. Poprzez tę instalację firma chce sprowokować dyskusję na temat recyklingu puszek i płynących z niego korzyści. Podczas wydarzenia CANPACK zapewni także wodę w puszkach. Puste opakowania będzie można wyrzucać do specjalnie przygotowanych zgniatarek. Wszystkie zebrane w ten sposób puszki, również te pochodzące z pixelaty, trafią do zakładów CP Recycling, gdzie zostaną poddane recyklingowi, aby w zaledwie 60 dni ponownie pojawić się na sklepowych półkach już jako nowe puszki.

Grupa CANPACK to bardzo świadomy ekologicznie partner, który jest związany z naszym festiwalem od samego początku i którego oparty na zrównoważonym rozwoju model biznesowy doskonale wpisuje się w filozofię naszego festiwalu. W trakcie samego wydarzenia bardzo wartościowe są dla nas szczególnie działania firmy skierowane do publiczności, którą do strefy CANPACK przyciągają kreatywne formy prezentacji mało kreatywnych tematów takich, jak recykling czy gospodarka obiegu zamkniętego – Grzegorz Dukielski, BNP Paribas Green Film Festival.

Opracowano na podstawie informacji Grupy CANPACK