SATO i Xerafy wprowadzają ekonomiczne rozwiązanie RFID
1 Jan 1970 10:25

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma SATO, międzynarodowy lider branży rozwiązań nowej generacji auto-ID oraz etykietowania, została partnerem firmy Xerafy, aby wprowadzić pionierskie etykiety do identyfikacji radiowej (RFID) Metal Skin na światowe rynki motoryzacyjne, produkcyjne i medyczne za pośrednictwem swojej gamy drukarek obsługujących technologię RFID.

Tagi Xerafy Metal Skin RFID umożliwiające śledzenie w czasie rzeczywistym i zapewniające widoczność zarządzania zasobami są łatwe do wydrukowania na drukarkach obsługujących technologię SATO RFID (takich jak serie CT4-LX i CLNX Plus) oraz zapewniają wszechstronność dzięki możliwości stosowania ich na metalowych i niemetalowych obiektach. Dodatkowo etykiety RAIN UHF RFID są ultracienkie dzięki swojej unikalnej konstrukcji i mają zasięg 5 metrów na metalu i do czterech metrów na innych materiałach.

Nasza seria Metal Skin oferuje opłacalny sposób śledzenia zapasów w operacjach i poza nimi klientom z branży produkcyjnej, motoryzacyjnej i opieki zdrowotnej - mówi Michel Gillmann, dyrektor ds. produktów i marketingu w Xerafy. Ponieważ etykiety wykorzystują globalne częstotliwości RAIN RFID, najlepiej pasują do międzynarodowych łańcuchów dostaw, ponieważ działają z szeroką gamą zastosowań – od zasobów IT po uwierzytelnianie produktów i materiały medyczne.

Innowacyjny produkt został już z powodzeniem wykorzystany przez Sichuan Airlines, największą linię lotniczą w zachodnich Chinach, w celu skrócenia o 80% czasu magazynowania 60 tys. części do konserwacji, naprawy i eksploatacji. Codzienne inwentaryzacje, które wcześniej zajmowały dwóm pracownikom do ośmiu godzin, można teraz zakończyć w niespełna trzy godziny, podczas gdy stałe inwentaryzacje zajmują dwa tygodnie zamiast 80 dni.

Nasz system RFID umożliwił Sichuan nie tylko określenie dokładnej lokalizacji brakujących części i materiałów eksploatacyjnych, ale całkowicie wyeliminował ręczne wprowadzanie danych związane z procesem inwentaryzacji, redukując błędy ludzkie – dodał Michel Gillmann.

Jako partner SATO od ponad 5 lat Xerafy ściśle współpracuje z ekspertem ds. automatycznej identyfikacji i etykietowania, aby umożliwić realizację projektów RFID na dużą skalę w zakładach klientów. Metal Skin to najnowsza seria etykiet RFID, które mogą być używane z drukarkami przemysłowymi SATO. Dostępne w czterech różnych rozmiarach, umożliwiających nadruk czytelny dla człowieka, kody kreskowe i grafikę, idealnie nadają się do śledzenia małych części i urządzeń medycznych.

Laurent Lassuss, Dyrektor Zarządzający na Europę w SATO Europe, powiedział: Współpraca z Xerafy, która wprowadza nową serię etykiet RFID do naszej gamy inteligentnych drukarek SATO, była przyjemnością. Perspektywiczna natura firmy i niesamowita kreatywność idealnie pasują do firmy SATO. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z nimi przy przyszłych dużych projektach klientów.

Dzięki dekadzie innowacji w obszarze przemysłowych tagach RFID, systemach i rozwiązaniach, Xerafy na nowo definiuje oczekiwania rynku w zakresie trwałej i niezawodnej wydajności. Firma z siedzibą w Singapurze prowadzi działalność z biur w USA, Wielkiej Brytanii i Chinach.

Więcej informacji o firmie SATO i jej działalności można znaleźć tutaj. Aby dowiedzieć się więcej o Xerafy i jej etykietach RFID Metal Skin, kliknij tutaj.

Opracowano na podstawie informacji firmy SATO