PrintCity podsumowuje warszawskie Packaging Innovations
1 Jan 1970 09:37

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

To były pracowite dwa dni wypełnione spotkaniami i ekscytującymi rozmowami dla członków PrintCity Alliance wystawiających się na targach Packaging Innovations w Warszawie. Seminarium poświęcone ekologicznym opakowaniom premium ponownie zgromadziło komplet słuchaczy.

Na współdzielonym stanowisku zaprezentowały się firmy: PC Print / LEONHARD KURZ (folie termotransferowe, transferowane na zimno oraz do zadruków cyfrowych, hologramy), Merck (pigmenty efektowe), WEILBURGER Graphics (lakiery do uszlachetniania, kleje i wodne farby fleksograficzne), Zeller+Gmelin (farby i lakiery UV).

Ekologiczne opakowanie premium

Jednym z głównych tematów poruszanych przez zwiedzających było to, jak produkować opakowania przyjazne dla środowiska, zachowując jednocześnie wysokie standardy jakości i widoczności w punkcie sprzedaży.

Podczas seminarium członkowie PrintCity Alliance przedstawili aktualne informacje na temat postępów w zakresie poprawy wpływu przemysłu opakowaniowego na środowisko. Do zilustrowania tych zmian ponownie wykorzystano próbki z serii Better Human. Dotyczy to opakowań jednomateriałowych, opakowań na żywność, LED UV oraz neutralnych dla klimatu praktyk produkcyjnych. Sojusz z radością powitał ponownie dużą liczbę gości na seminarium, co podkreśla znaczenie tego tematu.

Bariery, transfer na zimno i UV-LED

Przyszłość i zalety technologii LED UV, która została wykorzystana w nowych próbkach Better Human, była kolejnym gorącym tematem dla wielu odwiedzających. Wzory pokazują również w imponujący sposób, jak transfer na zimno może zastąpić metalizowany karton oraz jego zalety podczas procesu obróbki (częściowa aplikacja, pre- i postprint) i integracji w projekcie. Modne opakowanie chłodzące do lodu dla napojów wywołało wiele pytań dotyczących alternatywnych rozwiązań barierowych dla wody i tłuszczu. Nowe materiały dają możliwość wyeliminowania folii, dzięki czemu opakowanie staje się bardziej przyjazne dla środowiska. Chłodziarka zapewnia barierę dzięki inteligentnemu połączeniu tektury i lakieru wodnego.

Sojusz PrintCity powróci w roku 2022

Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem rosnącej liczby odwiedzających i żywego ducha panującego na polskim rynku - podsumował Rainer Kuhn, dyrektor zarządzający PrintCity Alliance. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie ze wszystkimi klientami na targach Packaging Innovations w maju 2022 roku!.

Opracowano na podstawie informacji PrintCity Alliance