Nowe ekologiczne etykiety z gamy AD RDX
1 Jan 1970 11:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Avery Dennison ogłosiła premierę AD RDX - zrównoważonego rozwiązania dla branży producentów etykiet papierowych i foliowych i kolejnej innowacji służącej do tworzenia pionierskich rozwiązań w dziedzinie etykiet.

Zapotrzebowanie na rozwiązania etykietowe, które można wykorzystać w wielu aplikacjach i segmentach naszej branży – nie tylko papierowe, ale również foliowe - jest większe niż kiedykolwiek wcześniej. Naszym celem było zmierzenie się z tym wyzwaniem i stworzenie rozwiązania, które będzie miało mniejszy – a nie większy – wpływ na środowisko. Pod postacią AD RDX nasz zespół ekspertów ds. inżynierii materiałowej stworzył niezwykle wydajną gamę najnowocześniejszych produktów papierowych i foliowych, które znacząco zmniejszają zużycie zasobów naturalnych - powiedział Rob Groen in 't Wout, dyrektor marketingu ds. rozwiązań papierniczych i foliowych w Avery Dennison.
Portfolio produktów papierowych i foliowych AD RDX opiera się na koncepcji "mniej znaczy więcej" – wśród zapewnianych przez nie korzyści firma wymienia niższe w porównaniu z konwencjonalnymi produktami Avery Dennison zużycie materiałów, mniej odpadów, ograniczony transport i magazynowanie, co oznacza również mniej przestojów, narządów i kosztów utylizacji. Dzięki zmniejszeniu zużycia oleju, wody, drzew, energii i niższej emisji CO2, AD RDX zapewnia pozytywne zmiany, jednocześnie zwiększając efektywność operacyjną i wydajność produkcji.
Jak przekonuje firma, AD RDX stanowi najszerszą na rynku gamę zrównoważonych materiałów wierzchnich. Z wyliczeń wpływu na środowisko naturalne – oszczędności CO2 i wody dzięki wykorzystaniu produktów AD RDX – wynika, że użytkownicy mogą spodziewać się redukcji emisji dwutlenku węgla i zużycia wody oraz drewna o co najmniej 10% i 20% (odpowiednio) dla produktów papierowych i foliowych.

Nowa gama etykiet jest przeznaczona dla sektorów żywności i napojów, środków czystości i higieny osobistej, transportu i logistyki, sprzedaży detalicznej i materiałów biurowych oraz farmaceutyków. Wśród rozwiązań znalazły się pół-błyszczące etykiety papierowe, termiczne i termotransferowe etykiety do danych zmiennych, folie ściskalne i elastyczne oraz sztywne etykiety foliowe.

Jesteśmy dumni, mogąc zaoferować innowacyjne rozwiązanie – element naszego flagowego portfolio produktów i rozwiązań Avery Dennison Sustainable Advantage - które zmniejsza wpływ materiałów etykietowych na środowisko. AD RDX to jeszcze jeden sposób, w jaki pomagamy przy obniżaniu emisji CO2 w Europie i na całym świecie - powiedział Rob Groen in 't Wout.

Opracowano na podstawie informacji firmy Avery Dennison