Thimm projektuje ekspozytory na amerykańskie słodycze
10 Jan 2022 07:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Genuport Trade GmbH nawiązała niedawno współpracę z amerykańskim producentem czekolady The Hershey Company. Aby wypozycjonować swoje słodycze znanej amerykańskiej marki Reese's w handlu detalicznym, firma Thimm opracowała efektywny ekspozytor paletowy. Genuport wykorzystuje projekt do akcji dla najważniejszych wydarzeń sezonu w futbolu amerykańskim.

Amerykańskie słodycze już dawno trafiły do niemieckich supermarketów. Umożliwiają to na przykład takie firmy jak Genuport Trade GmbH. To rodzinne przedsiębiorstwo z siedzibą w Norderstedt specjalizuje się w dystrybucji i marketingu międzynarodowych marek spożywczych. Od ponad 70 lat firmie Genuport udaje się pozycjonować w Niemczech marki spożywcze z całego świata dzięki innowacyjnym koncepcjom importu. Firma Thimm opracowała skuteczny ekspozytor paletowy, który wspiera nowe partnerstwo pomiędzy Genuport i The Hershey Company w handlu detalicznym artykułami spożywczymi. Celem jest wypromowanie różnych ciasteczek Peanut Butter Cup marki Reese's przed najważniejszym wydarzeniem sezonu futbolu amerykańskiego oraz stworzenie sceny w niemieckim handlu detalicznym artykułami spożywczymi w sposób sprzyjający sprzedaży. Ekspozytory mają pozostać użyteczne po zakończeniu tej ograniczonej czasowo kampanii.

Nowe ekspozytory paletowe 1/4 są produkowane z tektury falistej o dwóch falach kaszerowanej metodą offsetową. Składają się one z wklejonego korpusu ekspozytora z czterema regulowanymi tackami oraz opcjonalnymi przesłonami i topperem. Cztery poziomy o udźwigu do 20 kg można dostosować do dużego asortymentu produktów Reese podczas zatowarowania. Dzięki temu można swobodnie decydować, czy słodycze mają być ustawione płasko czy pionowo. W tym celu tace można zblokować pod kątem. W zależności od rodzaju i ilości zatowarowanych produktów można stworzyć dodatkową atrakcję dla klienta poprzez opcjonalną powierzchnię reklamową umieszczoną pomiędzy tackami. Thimm dostarcza stabilne ekspozytory paletowe ułożone płasko. Dzięki klejeniu można je szybko rozłożyć i wyposażyć. Topper stanowi uzupełnienie ekspozytorów jako element określający wysokość i oferuje miejsce na zmieniające się kampanie reklamowe. Dzięki zastosowaniu trwałej, nadającej się do recyklingu tektury falistej, ekspozytory po użyciu mogą być w całości poddane recyklingowi.

Opracowano na podstawie informacji firmy Thimm