Avery Dennison uruchamia nową usługę testowania etykiet
1 Jan 1970 15:11

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Avery Dennison poinformowała o uruchomieniu AD Procerta, nowej usługi laboratoryjnej i testowej, która ma zmienić sposób, w jaki przemysł farmaceutyczny porusza się po często skomplikowanym świecie testowania materiałów etykietowych.

Do czego to potrzebne?

Podczas tworzenia etykiet dla produktów farmaceutycznych - takich jak leki - występuje wiele zmiennych, które muszą być ustalone i wdrożone w perfekcyjny sposób dla dobra pacjentów. Zrozumienie licznych wymogów prawnych i regulacji oraz tego, jak etykiety będą się zachowywać w określonych środowiskach, ma zagwarantować, że będą one wystarczająco wytrzymałe, aby sprostać wymaganiom użytkowników końcowych. Istnieje niezliczona liczba czynników, które należy wziąć pod uwagę, a inżynierowie zajmujący się opakowaniami farmaceutycznymi oraz właściciele marek mają obecnie dostęp do usługi, która może uprościć i usprawnić ten proces.

Ustaliliśmy, czego potrzebuje rynek – mówi Benoît Jourde, starszy menedżer ds. nowych europejskich platform rozwoju w firmie Avery Dennison. To potrzeba, która nie jest obecnie w pełni zaspokojona. Choć istnieją doskonałe niezależne laboratoria, to albo nie posiadają one szczegółowej wiedzy na temat etykiet samoprzylepnych, albo oferują niezwykle długie terminy realizacji zleceń.

To dlatego wieloletnia historia firmy Avery Dennison w zakresie materiałoznawstwa, w połączeniu ze świeżym, niezależnym i wiarygodnym podejściem firmy AD Procerta, może okazać się szczególnie cenna. Przyspiesza bowiem wspomniany proces, dostarcza informacji opartych na faktach i oferuje zaplecze, które może dostosować się do specyficznych metod testowania.

Laboratorium i eksperci

W Leiden Bio Science Park w Holandii znajduje się najnowocześniejsze laboratorium firmy AD Procerta, które zapewnia dostęp do szerokiego spektrum testów. W laboratorium można przeprowadzać różne testy etykiet pod kierunkiem zespołu ekspertów, aby określić, czy dany materiał etykietowy jest odpowiedni do określonego zastosowania - mówi Jos van Noort, główny specjalista ds. globalnych innowacji w branży farmaceutycznej w firmie Avery Dennison.

W naszych laboratoriach symulujemy rzeczywiste warunki i zawężamy wybór materiałów w trakcie badań - dodaje Jourde. Dzięki temu klienci mogą wybierać spośród wielu możliwości, które zostały dokładnie przetestowane w rzeczywistych warunkach, co pozwala im na rzetelne porównanie i zestawienie opcji.

Kilka dużych firm farmaceutycznych przez ostatnie dwa lata prowadziło pilotażowe badania usługi, tak by można było udostępnić ją w tym roku. Nauczeni doświadczeniami tych klientów, współpracujemy obecnie z ponad pięcioma dużymi firmami farmaceutycznymi oraz kilkoma mniejszymi" - podsumowuje Benoit.

Opracowano na podstawie informacji firmy Avery Dennison