Portal klienta „My VPK” debiutuje w Wielkiej Brytanii
1 Jan 1970 14:10

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

VPK Group uruchomiła – na razie na rynku brytyjskim, wkrótce również w innych krajach Europy – innowacyjny portal internetowy „My VPK”, który umożliwia klientom składanie zamówień i kontrolowanie ich realizacji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Opracowany we współpracy z kluczowymi klientami w Wielkiej Brytanii, nowy portal zapewni im lepszą obsługę poprzez umożliwienie dostępu do wszystkich aktywnych produktów i powiązanych z nimi projektów, w tym do faktur i stanów magazynowych. Dzięki niemu zespoły obsługi klienta VPK mają spędzać mniej czasu na doglądaniu aktualnych zleceń, przeznaczając go na proaktywne zaspokajanie opakowaniowych potrzeb swoich klientów.

Nicolas Macharis, szef sprzedaży międzynarodowej w VPK Group, powiedział: Żyjemy w cyfrowym świecie, więc klienci coraz więcej oczekują w kwestii dostępu do informacji obsługi dostaw ich opakowań. Portal My VPK został opracowany w celu zapewnienia natychmiastowych informacji zwrotnych i komunikacji. Uosabia on naszą przedsiębiorczość i wyraźne skupienie się na doskonaleniu obsługi klientów. Jestem zachwycony, że możemy zaoferować dostęp do niego naszym klientom i z niecierpliwością czekam na rozwój zapewnianych przez niego funkcjonalności, w miarę jak będziemy nadal zaspokajać zapotrzebowanie na nasze zrównoważone opakowania z tektury falistej.

Portal został uruchomiony na Wyspach Brytyjskich, jednak w kolejnych miesiącach tego roku zacznie działać również w innych europejskich krajach. Będzie również stopniowo poszerzany o kolejne funkcjonalności, m.in. dostęp do procesu projektowania opakowań oraz wzmocnienie ochrony procesu współtworzenia wzorów opakowań między klientami a VPK.

Opracowano na podstawie informacji firmy VPK