Esko zaprezentowało oprogramowanie Mox
1 Jan 1970 09:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Esko wypuściła na rynek oprogramowanie o nazwie Mox – nowe, działające w chmurze narzędzie, które ma pomagać rozwijającym się markom i małym firmom w dostarczaniu wysokiej jakości produktów na rynek.

Mox został opracowany specjalnie po to, aby pomóc małym i średnim markom konsumenckim w sprostaniu wyzwaniom współczesnego rynku omnichannel, podnoszeniu wydajności pracy i dostarczaniu na czas opakowań i treści marketingowych zgodnie z etosem „right-first-time” (raz a dobrze).

Połączenie zarządzania projektami z cyfrowym proofingiem i zarządzaniem zasobami cyfrowymi (DAM) w jednym prostym rozwiązaniu umożliwia małym zespołom i rozwijającym się firmom zwiększenie szybkości i uproszczenie procesów dotarcia na rynek - wyjaśnił Adrian Fernandez, dyrektor generalny Mox. To gwałtownie skraca czas zatwierdzania atrakcyjnych opakowań produktów i treści, umożliwiając zespołom opracowanie i dostarczenie grafiki i kontentu w celu szybkiego, skutecznego i zgodnego ze wszystkimi wymogami regulacji wprowadzenia na rynek nowych SKU.

Fernandez dodał, że Mox to produkt autorstwa inżynierów Esko. W przypadku Mox wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie Esko w pracy z najlepszymi firmami z branży produktów konsumenckich i ich ekosystemami - powiedział. Byliśmy w stanie zastosować je przy opracowaniu nowego oprogramowania zgodnego z najlepszymi praktykami, dostosowanego do potrzeb i budżetu rozwijających się marek konsumenckich, pomagającego im w zwiększaniu wydajności, zmniejszaniu kosztów i oszczędzaniu czasu w procesie tworzenia opakowań i treści.

Mox został opracowany jako zespołowe, skalowalne narzędzie dla marketerów, kierowników ds. opakowań i projektów, twórców oraz wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy, którzy uczestniczą w tworzeniu i dystrybucji opakowań produktów i treści.

Wiele zespołów w firmach i markach wciąż polega na e-mailach z załącznikami plików, arkuszach kalkulacyjnych i wspólnych dyskach do zarządzania przepływem pracy i współpracy. W dzisiejszym środowisku omnichannel to już nie wystarczy. Łatwo jest stracić kontrolę nad zasobami cyfrowymi i pracą zespołu, zwłaszcza w przypadku zatwierdzeń, opinii i historii wersji. Jeśli ostateczna treść jest nieprawidłowa lub użyjemy niewłaściwej wersji na nieodpowiednim etapie procesu wdrażania rynkowego, reputacja marki jest zagrożona - powiedział Fernandez.

Mox pozwala na podgląd projektów i zadań w czasie rzeczywistym, usprawnia współpracę i przyspiesza tempo wprowadzania produktów na rynek. Zapewnia narzędzia niezbędne do przejęcia kontroli i skalowania marki. Dzięki Mox małe firmy i rozwijające się zespoły marek mogą teraz szybciej wejść na rynek, pokonując wyzwania związane z popytem na stale zmieniające się SKU na szybko rozwijającym się rynku omnichannel - a wszystko to przy zachowaniu spójności marki.

Jak informuje Esko, Mox łączy wewnętrznych i zewnętrznych współpracowników z odpowiednimi informacjami, które pozwalają na tworzenie i przeglądanie treści przed wprowadzeniem produktu na rynek. Zapewnia dostęp do informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym, umożliwia wprowadzanie poprawek i uzyskanie akceptacji przed dystrybucją treści dzięki automatycznym powiadomieniom. Pozwala konfigurować i tworzyć standardowe szablony, zapewnia pełne zrozumienie procesu tworzenia treści, z uwzględnieniem czasu, sposobu i podmiotów zatwierdzających.

Dzięki oprogramowaniu możliwe jest podglądanie proofów w dużym powiększeniu, porównywanie grafik, kontrola rodzajów i gęstości farb oraz czcionek używanych w większości popularnych formatów plików. Umożliwia ono zarządzanie zasobami cyfrowymi poprzez oznaczanie i organizowanie treści, wykorzystując metadane i 100 GB pamięci masowej przypadającej na użytkownika. Pozwala kontrolować, kto ma dostęp do projektów i zasobów oraz szybkie dzielenie się nimi z uczestnikami z zewnątrz.

Opracowano na podstawie informacji firmy Esko