Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na wybór opakowań zabezpieczających produkty kupowane online. Klienci szukają rozwiązań ekologicznych i tworzonych z myślą o środowisku. By ułatwić wybór właściwego opakowania do sprzedaży internetowej, VPK Packaging Polska opracowała katalog z szeroką gamą rozwiązań dedykowanych tej branży.
Aby zakupy w Internecie stały się codziennością, a sklep czy marka osiągnęła sukces, ważnych jest wiele aspektów: niższa cena, większa możliwość wyboru produktów niż w sklepach tradycyjnych, dostęp do zakupów przez całą dobę, możliwości zwrotu bez wychodzenia z domu, różne formy płatności i wreszcie opakowanie, które jest pierwszym fizycznym kontaktem z klientem. Musi ono nie tylko zabezpieczyć zakupiony przedmiot, ale wyróżniać go spośród tysięcy innych, określać markę, być ekologiczne, naturalne, biodegradowalne, wielokrotnego użytku, zwrotne i co ważne: powinno zadbać o pozytywne doświadczenie klienta.
Na bieżąco analizujemy trendy związane z rozwojem e-handlu. Cieszy nas fakt, że konsumenci coraz większą uwagę przywiązują do wyboru ekologicznych opakowań z tektury falistej. Rozwinęliśmy znacząco ofertę dla branży e-commerce, która w wyniku ograniczeń związanych z pandemią silnie się rozrosła. Maszyna VARIO działająca w naszej fabryce w Radomsku nie tylko poszerzyła portfolio produktowe, ale przede wszystkim umożliwiła dalszy rozwój partnerom biznesowym, którzy mogą wybrać właśnie opakowanie z rozwiązaniami idealnymi do sprzedaży „na odległość” i zaspokajającymi wiele potrzeb klienta – mówi Katarzyna Kozłowska, Key Account Manager E-commerce VPK Packaging Polska.
Firma opracowała katalog opakowań dedykowany branży e-commerce. Klienci znajdą w nim przede wszystkim opakowania z podziałem na kategorie, ale także informacje dotyczące surowca oraz zrównoważonego rozwoju, który wpisuje się w działania całej Grupy VPK.
Katalog można obejrzeć lub pobrać na stronie vpk.pl.
Opracowano na podstawie informacji firmy VPK Packaging Polska