Mars Wrigley testuje batoniki w papierowych opakowaniach
1 Jan 1970 12:55

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Mars Wrigley rozpoczęła limitowane testy nowych papierowych opakowań swych popularnych batonów Mars w brytyjskich sklepach Tesco. Jak twierdzi producent, zmiana opakowania przyczyni się do znaczącego ograniczenia ilości tworzyw sztucznych zużywanych dotychczas do pakowania batoników.

Richard Sutherland-Moore, ekspert ds. opakowań w centrum badawczym Slough należącym do Mars Wrigley, powiedział: Badamy różne rodzaje alternatywnych rozwiązań opakowaniowych dla naszych słodyczy. W przypadku batonu Mars wyzwaniem było znalezienie odpowiedniego papierowego opakowania o wystarczającej barierowości, tak by chronić czekoladę, a jednocześnie zapewnić bezpieczeństwo, jakość oraz integralność produktu i zapobiegać jego marnowaniu.

Dane pozyskane w trakcie badań będą stanowić podstawę dla innych działań podejmowanych przez Mars Wrigley, które przyczynią się do zmiany jej opakowań pod kątem wymagań gospodarki o obiegu zamkniętym. Jak twierdzi firma, obecnie blisko połowa jej opakowań jest przeprojektowywana lub eliminowana z myślą o tym celu.

Adam Grant, dyrektor generalny w brytyjskim oddziale Mars Wrigley, podkreślił, że test dostarczy wartościowych informacji na temat tego, jak opakowania z papieru radzą sobie w codziennym użytkowaniu. Chociaż wyzwania mogą wpływać na tempo postępów w realizacji naszej wizji, w Mars Incorporated robimy wszystko, by wdrażać realne rozwiązania zawsze, gdy jest możliwy recykling (…).

Opracowano na podstawie informacji firmy Mars Wrigley