Grafotronic powołuje nowego CEO
1 Jan 1970 12:38

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Grafotronic, wiodący dostawca innowacyjnych rozwiązań dla branży wykańczania etykiet po druku, poinformowała o powołaniu Petera Cederholma na stanowisko nowego dyrektora generalnego. Wraz z bogatym i udokumentowanym doświadczeniem w międzynarodowym sektorze maszyn przemysłowych, Cederholm wnosi cenną wiedzę i zdolności przywódcze, dzięki którym będzie kierował firmową strategią rozwoju biznesu wykańczania etykiet.

Szwed Peter Cederholm (na zdjęciu z lewej) ma doświadczenie na wielu polach, które rozwijał mieszkając i pracując w różnych regionach świata. Spędziwszy dwa lata w Stanach Zjednoczonych i pięć lat w Singapurze zyskał głębokie zrozumienie rynków międzynarodowych i globalne spojrzenie na operacje biznesowe.

Dzięki wyższemu wykształceniu w dziedzinie zarządzania przemysłem i mechatroniki Cederholm posiada solidne podstawy zarówno w technicznych, jak i kierowniczych aspektach branży. W swojej karierze zajmował różne stanowiska wyższego szczebla, w tym wiceprezesa Reachstackers i starszego wiceprezesa ds. sprzedaży i rynków w Kalmar, a także prezesa firmy Bromma należącej do Cargotec. Cederholm sprawuje międzynarodowe stanowiska kierownicze od 2009 r.

Oprócz powołania Petera Cederholma na stanowisko CEO, Grafotronic zapowiedział utworzenie dwóch spółek zależnych w celu dalszego wzmocnienia swojej obecności na rynku. Nowo utworzona spółka zależna w krajach Beneluksu będzie zarządzana przez Patricka Brounsa, wnoszącego rozległą wiedzę na temat branży i silną sieć kontaktów w regionie. Z kolei brytyjska spółka zależna będzie kierowana przez weterana branży Paula Hughesa, który posiada bogate doświadczenie i dogłębne zrozumienie dynamiki lokalnego rynku.

Terytorialna ekspansja z wykorzystaniem dedykowanych oddziałów pod doświadczonym kierownictwem Patricka Brounsa (z prawej) i Paula Hughesa (z lewej) podkreśla zaangażowanie Grafotronic w zapewnianie lokalnego wsparcia i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów z różnych regionów.

Jesteśmy przekonani, że po mianowaniu Petera Cederholma na stanowisko dyrektora generalnego Grafotronic będzie nadal wprowadzać innowacje i wyróżniać się na rynku wykańczania etykiet - powiedział Ben Mitchell, prezes zarządu Grafotronic. Jego międzynarodowe obycie, bogate doświadczenie przywódcze i strategiczna wizja sprawiają, że jest idealnym kandydatem do poprowadzenia naszej firmy w przyszłość. Cieszymy się również, że Patrick Brouns i Paul Hughes dołączyli do nas, rozkręcając naszą ekspansję odpowiednio w krajach Beneluksu i Wielkiej Brytanii. Wspólnie będziemy dążyć do osiągnięcia nowych sukcesów i umocnienia pozycji Grafotronic jako globalnego lidera w branży.

Opracowano na podstawie informacji firmy Grafotronic