Waterdrop walczy z plastikiem i nietolerancją
1 Jan 1970 11:58

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Waterdrop – producent kapsułek smakowych rozpuszczalnych w wodzie oraz szklanych pojemników do ich picia – stawia sobie za cel wyeliminowanie z rynku jednorazowych butelek z plastiku. W ostatnich tygodniach zaprezentowała nowe produkty, które promowała przy okazji globalnych – i nośnych z marketingowego punktu widzenia – wydarzeń społecznych.

Ocean Bottle: skończmy z zanieczyszczaniem oceanów

8 czerwca obchodziliśmy Światowy Dzień Oceanów. Stanowią one aż 70% powierzchni Ziemi i żyje w nich 700 tys. gatunków. Są prawdziwym źródłem życia, odpowiadając za 80% tlenu, którym oddychamy. Jednak ich przyszłość zależy od naszych codziennych konsumenckich wyborów. Szacuje się, że każdego roku do oceanów trafia 8 mln ton plastikowych odpadów oraz 1,5 mln cząstek mikroplastiku. 

Waterdrop oferuje limitowaną edycję butelki Ocean Bottle, wyprodukowanej z wytrzymałego szkła borokrzemowego, które nie zawiera BPA – polimeru mającego negatywny wpływ na nasze zdrowie. Jej innowacyjny, zaokrąglony kształt zapewnia lepszy uchwyt, a dodatkowo jest ona odporna na zarysowania. Dostępna jest również w zestawie z neoprenowym pokrowcem pozwalającym utrzymać temperaturę napoju przez dłuższy czas. Waterdrop nawiązał współpracę z organizacją People in Need, w wyniku czego przeznaczy 10% ceny każdej zakupionej butelki na budowy studni w krajach, w których brakuje czystej, pitnej wody. 

Waterdrop i Conchita Wurst wspierają akceptację płci

Czerwiec był również obchodzony jako Miesiąc Dumy społeczności LGBTQ+. Badanie Eurobarometru wykazało, że prawie połowa Europejczyków uważa, iż równość społeczna oraz tolerancja i otwartość na innych ludzi należą do wartości, które najlepiej uosabiają Unię Europejską i jej ideały. Waterdrop wraz ze swoją ambasadorką Conchitą Wurst wspierają walkę o brak dyskryminacji oraz oferują nową edycję uniwersalnej butelki termicznej Rainbow w kolorze tęczy, a 10 proc. zysku ze sprzedaży każdej butelki jest przeznaczane na rzecz dwóch organizacji wspierających różnorodność i równość. 

Wyprodukowano ją z nierdzewnej stali. Jej innowacyjny kształt zapewnia odpowiedni uchwyt, a ponadto gwarantuje ona do 6 godzin – ciepło napojów oraz ich zimno do 24 godzin. To przydatne rozwiązanie na lato, kiedy dużo czasu spędzamy na świeżym powietrzu i w wysokiej temperaturze. Co ważne, Waterdrop przekaże 10% zysku ze sprzedaży każdej butelki Rainbow na rzecz organizacji LGBTQIA+. 5 procent trafi do OutRight Action, natomiast kolejne 5 do Queer Base. W ofercie dostępny będzie również limitowany zestaw micodrinków Love o smaku granatu, jagód goji oraz aceroli.

Opracowano na podstawie materiałów firmy Waterdrop