Martin rozbudowuje zespół sprzedaży
1 Jan 1970 07:34

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Martin Automatic, wiodący amerykański producent technologii przewijania/łączenia wstęgi dla szerokiej gamy rozwiązań druku rolowego, gościł w lipcu swój międzynarodowy zespół sprzedaży w siedzibie firmy w Rockford w stanie Illinois, USA.

Spotkanie stanowiło doskonałą okazję, by zapoznać członków zespołu z najnowszymi i zaawansowanymi produktami i rozwiązaniami oferowanymi przez firmę, jak również zaszczepić w nich tradycyjną kulturę Martin. Polega ona przede wszystkim na dążeniu do doskonałości w dbaniu o potrzeby naszych klientów oraz uczeniu się, jak być dobrymi powiernikami zaufania, które w nas pokładają - powiedział wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Gavin Rittmeyer.

Spotkaniu towarzyszyła wycieczka po hali produkcyjnej, podczas której uczestnikom zaprezentowano rozwiązania dla technologii wąsko- i szerokowstęgowej, od popularnych automatów do łączenia wstęgi i przewijarek przeznaczonych dla branży etykietowej po ogromne maszyny do produkcji gontów bitumicznych dla branży budowlanej.

Jesteśmy zaszczyceni, że klienci z wielu branż nadal preferują firmę Martin ze względu na jej solidną filozofię „zachowania prostoty” w zakresie projektowania, od etykiet po tekturę i wielkoformatowe procesy przetwórstwa. Nasze ciągłe dążenie do utrzymania najlepszych praktyk przyciąga zarówno nowych pracowników, jak i nowych klientów, i ma kluczowe znaczenie dla utrzymania naszej działalności i zapewnienia powtarzalności zamówień - dodał.

Postrzegane zarówno jako wartościowa okazja do integracji pracowników, jak i szansa na swobodną dyskusję na temat sposobu, w jaki zmiany i rozwój globalnego rynku wpływają na prace badawczo-rozwojowe firmy w zakresie przyszłych technologii, spotkanie sprzedażowe zostało uznane za sukces przez wszystkich uczestników.

Jak podsumował Rittmeyer: Żyjemy w czasach ciągłych zmian, gdy ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej jest ścisła współpraca z naszymi klientami przy pojmowaniu i rozwiązywaniu ich problemów. Rozbudowa Zespołu Sprzedaży jest prosta – ale to trening techniczny oraz zrozumienie kultury firmowej stanowi klucz do sukcesu i wyróżnia Martin spośród jej konkurencji.

Opracowano na podstawie informacji firmy Martin Automatic