Partnerstwo Koenig & Bauer i Aflatoun promuje wiedzę finansową
1 Jan 1970 07:56

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firmy Koenig & Bauer Banknote Solutions i Aflatoun International, światowy lider w dziedzinie innowacyjnych i wysoce skontekstualizowanych ekosystemów kultury finansowej, ogłosiły nawiązanie partnerstwa w celu zbadania i opracowania nowych sposobów zapewniających dostęp do kluczowych źródeł wiedzy finansowej przy użyciu banknotów jako znanego i logicznego narzędzia do rozwijania umiejętności w tym zakresie.

Ponad 3 miliardy ludzi w skali globu nie posiada odpowiednich umiejętności finansowych, aby aktywnie przyczyniać się do rozwoju społeczno-gospodarczego swoich krajów, a co najważniejsze, aby poprawiać własną jakość życia. Brak tych podstawowych „umiejętności społecznych” stanowi poważne wyzwanie w uzależnionych od gotówki krajach rozwijających się. Aflatoun dąży do współpracy z szerokim gronem interesariuszy w celu zapewnienia innowacyjnych, ale jednocześnie praktycznych rozwiązań służących poprawie poziomu wiedzy finansowej w poszczególnych krajach.

Firma Koenig & Bauer, znana z innowacyjności przy produkcji banknotów i z angażowania się w kwestie odpowiedzialności społecznej, zdaje sobie sprawę, jak ważne jest przekazywanie wiedzy młodym umysłom. Dzięki współpracy z Aflatoun International firma opracowała platformę wiedzy finansowej opartą na kluczowej pozycji banknotów w krajach wschodzących. Ta nowa platforma łączy unikalne atrybuty fizycznych banknotów z rewolucyjnym cyfrowym ekosystemem edukacyjnym, aby znacznie poprawić dostęp do inicjatyw w zakresie wiedzy finansowej i ich powodzenie.

Aflatoun International jest liderem w promowaniu edukacji społecznej i finansowej od ponad dwóch dekad, docierając do milionów młodych ludzi w ponad 100 krajach za pomocą unikalnego modelu franczyzy społecznej - oraz sieci ponad 300 partnerów na całym świecie. Łącząc wiedzę na temat umiejętności finansowych, uczenia się społecznego i emocjonalnego oraz przedsiębiorczości, firma wyposaża młode osoby w zdolności i sposób myślenia niezbędne do poruszania się w coraz bardziej złożonym i wzajemnie połączonym świecie.

Roeland Monasch, dyrektor generalny Aflatoun International, tak komentuje nowe partnerstwo: Dzięki tej przełomowej współpracy z Koenig & Bauer, Aflatoun International bardzo liczy na możliwość zrewolucjonizowania rozwiązań w zakresie wiedzy finansowej poprzez wykorzystanie mocy banknotów jako narzędzia do rozwoju umiejętności. Naszą wspólną misją jest wsparcie osób na całym świecie dzięki niezbędnej wiedzy finansowej, umożliwiającej im aktywny wkład w rozwój społeczno-gospodarczy i poprawę jakości życia. Wspólnie pokażemy, że banknoty mogą służyć jako coś więcej niż tylko narzędzie płatnicze; mogą stać się potężnym kanałem wspierania umiejętności finansowych w społeczeństwach uzależnionych od gotówki.

Eric Boissonnas, dyrektor generalny Koenig & Bauer Banknote Solutions, dodaje: Zdolność do rozumienia i zarządzania pieniędzmi jest niezbędnym warunkiem wstępnym do poprawy jakości życia dla siebie i swojej rodziny. Rozwój społeczny zależy nie tylko od rozwoju technologicznego, ale także od zdolności ludzi do zrozumienia i wykorzystania takich innowacji, aby cieszyć się lepszym i bardziej stabilnym życiem. Wraz z Aflatoun International, ministerstwami edukacji i bankami centralnymi angażujemy się w ten proces i zapewniamy inkluzywne, dostępne i przystępne cenowo rozwiązania rozwijające umiejętności finansowe osobom, które potrzebują tego najbardziej.

Opracowano na podstawie informacji firmy Koenig & Bauer

Na zdjęciu: Radość z podpisania umowy partnerskiej między Koenig & Bauer oraz Aflatoun International (na zdjęciu od lewej do prawej): Thomas Hendle, dyrektor zarządzający Koenig & Bauer Banknote Solutions; Maxwell Baffour, szef ds. edukacji cyfrowej w Aflatoun International; Eric Boissonnas, dyrektor generalny Koenig & Bauer Banknote Solutions; Roeland Monasch, dyrektor generalny Aflatoun International; Marc Stevenson, menedżer ds. rozwoju rynku w Koenig & Bauer Banknote Solutions; Lama Yazbeck, wicedyrektorka generalna Aflatoun International; Sina Grebrodt, menedżerka ds. rozwoju edukacji cyfrowej w Koenig & Bauer Banknote Solutions