Firma UPM Raflatac, globalny dostawca innowacyjnych i zrównoważonych samoprzylepnych produktów papierowych i foliowych, podczas Festiwalu Pentawards w dniu 9 listopada ogłosi wyniki nowego neuromarketingowego badania poświęconego winom. Badanie, przygotowane we współpracy z partnerami w łańcuchu wartości etykiet - firmami ARGEA, SenseCatch, Kurz i Krämer Druck - analizuje wpływ materiałów etykietowych i wykończeń na zachowania zakupowe konsumentów oraz subiektywne odczuwanie smaku wina przez ich pryzmat.
UPM Raflatac, jako główny sponsor Festiwalu Pentawards, będzie gospodarzem sesji Flight Talk, podczas której omówi kluczowe wyniki badania i wyjaśni, w jaki sposób firmy mogą wykorzystać neuromarketing przy wyborze odpowiedniego materiału na etykiety.
Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że możemy podzielić się wynikami, które zmienią proces podejmowania decyzji w całym łańcuchu wartości wina przez agencje zajmujące się projektowaniem opakowań oraz przez marki. Wraz z dr Giulią Songą, dyrektorką naczelną i założycielką SenseCatch, prezentujemy badanie przeprowadzone dla ARGEA, w oparciu o ich wyśmienite wino Asio Otus Chardonnay - mówi Stefano Pistoni, starszy menedżer ds. rozwoju biznesu w UPM Raflatac.
Oprócz sesji Flight Talk zatytułowanej „Neuromarketing spotyka się ze sztuką etykietowania”, UPM Raflatac zaprasza na swoje stoisko, na którym dostępne będą wyniki badania w formie papierowej. Ponadto w ramach tegorocznego Festiwalu dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju UPM Raflatac, Robert Taylor, stanie na czele panelu członków jury i ekspertów, który w tym roku będzie poświęcony dyskusji nt. „celowego projektowania” i poruszy tematy sztucznej inteligencji, dostępności i inkluzywności, zrównoważonego rozwoju i nie tylko.
Opracowano na podstawie informacji firmy UPM Raflatac