Już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się puszki Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta z wizerunkami influencerów. Nowy design powstał we współpracy z czołowym youtuberem Jakubem Pateckim, znanym jako Patec Wariatec, oraz popularną streamerką gamingową Nieuczesaną, czyli Karoliną Brodnicką. Limitowana edycja puszek o pojemności 330 ml będzie dostępna w całej Polsce i obejmie wszystkie warianty smakowe.
Jakub „Patec” Patecki jest związany z Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta już od kilku sezonów, dlatego zamieszczenie wizerunku twórcy na puszkach było kolejnym krokiem tej niezwykle owocnej współpracy. Jego podobizna pojawi się na wariantach: Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Cytryny i Mięty (sklepy spożywcze w całej Polsce) oraz Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Mango i Marakui (puszka dostępna jedynie w sieci Żabka). Wersja smakowa Pomarańcza-Grejpfrut została uatrakcyjniona o grafikę z Nieuczesaną i będzie można ją kupi w sklepach spożywczych na terenie całego kraju.
Misją Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta jest orzeźwienie pełne aromatu, oczywiście bez cukru, kalorii i konserwantów. Wiemy, jak trudno może być niektórym osobom zmienić dotychczasowe przyzwyczajenia, dlatego w tym roku do przejścia na zdrowe orzeźwienie będą namawiać ulubieńcy młodych. Mamy nadzieję, że z ich pomocą uda nam się przekonać wszystkich, że można przyjemnie orzeźwić się bez grama cukru – wskazuje Klaudia Krawczyk, senior brand manager marki Żywiec Zdrój Mocny Gaz.
Znani i lubiani
Jakub „Patec” Patecki jest youtuberem, który od lat tworzy treści cenione przez młodzież. W serwisie YouTube ma ponad 1,5 miliona subskrybentów. Kocha wyzwania i na bieżąco relacjonuje podróże oraz swoją pasję związaną ze sportami ekstremalnymi, np. himalaizmem. W tym roku w maju udało mu się zdobyć szczyt Mount Everest. Karolina Brodnicka w sieci znana jest jako Nieuczesana. To popularna polska streamerka, która na kanale Twitch zebrała ponad 375 tys. obserwujących. W internetowej działalności jedną z jej największych pasji są gry video. Rozgrywki transmituje od prawie ośmiu lat za każdym razem przyciągając na kanale Twitch tysiące widzów.
O Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta
Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta to połączenie mocno gazowanej wody i smakowej kombinacji naturalnych, owocowych aromatów. Produkt jest dedykowany osobom, które chcą się orzeźwiać bez kalorii, sztucznych barwników czy konserwantów. Jest on dostępny w trzech wariantach: Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta: cytryny i mięty, pomarańczy i grejpfruta oraz mango i marakui. Limitowana edycja puszek będzie w sprzedaży od 1 czerwca do 30 września 2024 r., bądź do wyczerpania zapasów.
Za design puszek odpowiada agencja Wilk Studio, natomiast konwersję do druku oraz opracowanie kolorystyczne przygotowało Centralne Repro Studio Chespa.
Opracowano na podstawie informacji firmy Żywiec Zdrój