swop obiecuje najlepsze kontakty dla międzynarodowych firm
1 Jan 1970 11:13

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Jako jedne z największych targów branży przetwórczej i opakowaniowej w Azji, Shanghai World of Packaging (swop) co roku przyciąga dziesiątki tysięcy odwiedzających profesjonalistów z sektorów opakowań do żywności i napojów, farmaceutyków, kosmetyków i towarów konsumpcyjnych. To szansa do nawiązywania kontaktów i inwestowania dla międzynarodowych wystawców z całego świata.
Ponad 30 tys. gości uczestniczyło w ubiegłorocznej edycji imprezy, wśród nich wiele uznanych światowych marek takich jak Mars, Heinz, Budweiser, Coca-Cola, Starbucks, Nestlé, Häagen-Dazs, Danone, Pepsi, Bayer, L’Oréal, Dior, Nivea, P&G or Unilever; w tym roku hale wystawowe mają zająć uczestnicy podobnego kalibru. Dla wspomnianych marek szanghajskie targi to doskonała okazja do do spotkań z przedstawicielami kwitnącego chińskiego rynku opakowaniowego. To tutaj zbiegają się wszystkie kluczowe segmenty rynku, tu są prezentowane najważniejsze trendy. Również w tym roku organizatorzy spodziewają się, że krajowi i międzynarodowi wystawcy, między innymi z Chin, Niemiec, Japonii i Wielkiej Brytanii, zajmą w dniach 18-20 listopada blisko 65 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej w Shanghai New International Expo Center. Targi swop, które stanowią element portfolio sojuszu interpack, obejmują wszystkie sektory przemysłu opakowaniowego, od maszyn i materiałów po logistykę i recykling.
88% odwiedzających targi swop 2023 stanowili decydenci lub influencerzy, a i w bieżącej edycji gospodarze, Messe Düsseldorf (Shanghai) Co., Ltd. i Adsale Exhibition Services Ltd., spodziewają się udziału wysokiej rangi ekspertów branżowych i wielu możliwości nawiązywania kontaktów i podpisywania kontraktów. W tym kontekście współpraca swop z ważnymi kluczowymi graczami na rynku chińskim ma kluczowe znaczenie. Dla przykładu nowa współpraca z „Chinese Institute of Food Science and Technology (CIFST)” przyciągnie na targi wielu profesjonalistów z branży spożywczej.
Nowe forum dla przetwórstwa żywności i inteligentnej produkcji
Nowe partnerstwo z CIFST pozwala targom swop rozszerzyć swoje wpływy na najważniejszych nabywców w chińskim przemyśle spożywczym. Współpraca oznacza targowy debiut „Strefy Przetwarzania Żywności i Inteligentnej Produkcji”, która specjalizuje się w innowacyjnych technologiach przetwórczych oraz rozwiązaniach opakowaniowych dla producentów żywności. Forum zajmie się szeregiem aktualnych tematów, w tym sztuczną inteligencją, big data w sektorze żywności, graficzną analizą żywności, uczeniem maszynowym, inteligentną produkcją, żywieniem i bezpieczeństwem, a także kontrolą jakości. Spodziewanych jest około 300 kluczowych graczy i menedżerów z branży.
Dodatkowo podczas targów swop ponownie odbędzie się forum SAVE FOOD z nagrodami SAVE FOOD Design Award i Sustainability Design Award. Nagrody podkreślają znaczenie zrównoważonego rozwoju w projektowaniu opakowań, zwłaszcza w walce z marnotrawstwem i utratą żywności, a także zapewniają dodatkową widoczność uczestniczącym wystawcom.
Koncentracja na rynkowych motywatorach
Wszechstronny program towarzyszący targom swop, który oferuje networking, wykłady i wystawy specjalne, dostarcza wystawcom dodatkową możliwość zaprezentowania swoich produktów i innowacji, wymiany wiedzy, nawiązania cennych kontaktów i otwarcia nowych możliwości biznesowych. „Smart Packaging Zone”, strefa inteligentnych opakowań zorganizowana pod hasłem „inteligencja, cyfryzacja, personalizacja”, prezentuje innowacyjne technologie opakowaniowe i inteligentne fabryki. „Green Power Zone” (strefa zielonej energii) koncentruje się na zrównoważonych i nadających się do recyklingu materiałach oraz oferuje platformę do dyskusji na temat trendów w opakowaniach. Istnieje również platforma matchmakingowa do intensywnych, osobistych rozmów między wystawcami a użytkownikami.

Wystawcy wciąż mogą się rejestrować
swop oferuje możliwość spotkania wpływowych liderów w branży, zyskania wglądu w rozwijający się rynek azjatycki i nawiązania strategicznych partnerstw biznesowych. Zainteresowani wystawcy wciąż mogą zarejestrować swój udział w swop. Będzie to tym prostsze, że Chiny podjęły decyzję o wdrożeniu jednostronnej polityki bezwizowej dla posiadaczy zwykłych paszportów z 15 krajów, w tym Niemiec, Francji, Włoch, Holandii, Hiszpanii, Szwajcarii, Austrii i Polski, którzy będą mogli podróżować do Chin przez 15 dni bez wizy, w tym w ramach wizyt biznesowych.

Opracowano na podstawie informacji Messe Düsseldorf