UPM Raflatac prezentuje zmywalny materiał etykietowy
1 Jan 1970 11:17

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma UPM Raflatac, globalny dostawca zrównoważonych rozwiązań w zakresie etykietowania, rozszerzył swoją ofertę materiałów do produkcji bezpodkładowych etykiet do druku termicznego, wprowadzając na rynek nowe rozwiązanie OptiCut WashOff. Nowa etykieta bez podkładu została zaprojektowana specjalnie z myślą o zwrotnych i nadających się do wielokrotnego użytku pojemnikach z tworzyw sztucznych do przechowywania żywności, w tym o pojemnikach logistycznych wykonanych z polipropylenu, HDPE oraz z PET. Nowa etykieta - już dostępna dla klientów - zaspokaja zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania w zakresie plastikowych opakowań, generowane przez zmieniające się przepisy i popyt konsumentów.

Materiał OptiCut WashOff, który nadaje się do zadruku na większości drukarek termicznych i jest kompatybilny z większością skal pomiarowych, oferuje – jak przekonuje producent – świetną zmywalność oraz możliwość łatwej, nie pozostawiającej pozostałości kleju separacji od opakowań w obu przemysłowych procesach, jak również w warunkach domowych.

Zapewniając doskonałą zmywalność, rozwiązanie OptiCut WashOff spełnia wymagania użytkowników końcowych, oferując te same korzyści, co całe portfolio produktów OptiCut bez podkładu, w tym:

  • doskonałą przyczepność i precyzję docinania dla różnych powierzchni;
  • ograniczone wydatki na serwis;
  • zwiększoną wydajność dzięki dłuższemu cyklowi konserwacji;
  • elastyczność drukowania i cięcia na dowolną długość.

Ponadto wszystkie produkty z oferty UPM Raflatac OptiCut linerless posiadają certyfikat CarbonNeutral wydany przez Climate Impact Partners zgodnie z protokołem CarbonNeutral. Co prawda UPM Raflatac pracuje nad ograniczeniem wewnętrznych emisji, jednak nieuniknione emisje gazów cieplarnianych związane z tym produktem zostały zrekompensowane poprzez zakup wysokiej jakości kredytów węglowych. Oznacza to, że partnerzy mogą reklamować swoje etykiety jako posiadające certyfikat CarbonNeutral.

Jako że sprzedawcy detaliczni oraz firmy z sektora HORECA i logistycznego coraz częściej przechodzą na pojemniki zwrotne i wielokrotnego użytku, cieszymy się, że możemy wprowadzić nasze nowe rozwiązanie do bezpośredniego druku termicznego - komentuje Andoni Rodriguez, dyrektor ds. logistyki w segmencie biznesowym, handlu detalicznego, biurowym i produktów linerless w firmie UPM Raflatac. Dzięki największej globalnej sieci dystrybucji produktów bez podkładu jesteśmy dumni, że możemy teraz zaoferować naszym partnerom etykiety OptiCut WashOff. To rozwiązanie pokazuje nasze zaangażowanie w innowacje i wspieranie naszych klientów na drodze do zrównoważonego rozwoju.

Opracowano na podstawie informacji firmy UPM Raflatac