1 stycznia 2025 r. węgierska firma Reményi dołączyła do PACKSYNERGY, europejskiej sieci średniej wielkości firm rodzinnych zajmujących się sprzedażą opakowań. Reményi, wiodący sprzedawca opakowań, posiada zakłady na całych Węgrzech, a jego akcesja do PACKSYNERGY wzmocni strukturę sieci w regionie Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.
Cieszymy się, mogąc powitać Reményi w naszej grupie - powiedział Thomas A. Baur, dyrektor generalny PACKSYNERGY. Numer jeden na węgierskim rynku opakowań został teraz naszym członkiem. Rodzinny charakter Reményi, podejście zorientowane na przyszłość i kultura sieciowa idealnie do nas pasują.
Węgierska firma rodzinna została założona w 1991 roku. Oprócz produkcji folii bąbelkowej oraz dystrybucji i handlu sprzętem i materiałami do pakowania, jej portfolio obejmuje również usługi w zakresie maszyn pakujących. Gama oferowanych produktów jest bardzo zróżnicowana. Od 2002 roku Reményi posiada własny zakład produkcji folii bąbelkowej o powierzchni 5000 metrów kwadratowych. Obecnie ten specjalista w dziedzinie opakowań spełnia wymagania niezliczonych międzynarodowych korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednoosobowych firm w zakresie technologii pakowania. Nowoczesne maszyny i technologie umożliwiają elastyczną obsługę zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
Jesteśmy przekonani, że sieć PACKSYNERGY pomoże nam rozszerzyć swoją obecność na rynku europejskim i zdobyć wiele nowych, cennych i aktualnych spostrzeżeń - skomentowali wspólni dyrektorzy generalni Antal i Karoly Reményi, poproszeni o wyjaśnienie motywacji, która skłoniła ich do przystąpienia do europejskiej sieci. Rodzinna firma stara się wykroić dla siebie większy kawałek tortu - nie tylko na Węgrzech, ale także w innych krajach europejskich - i pozyskać nowych partnerów w tym procesie. Tradycyjnie przywiązujemy dużą wagę do najwyższej jakości w najlepszej cenie i wierzymy, że sieć PACKSYNERGY przyniesie nam znaczące korzyści, zwiększając naszą obecność na rynku. I vice versa: Reményi będzie dzielić się z siecią jak największą ilością informacji o rynkach, dostawcach i surowcach.
Baur podkreśla, że przewaga konkurencyjna PACKSYNERGY nie ogranicza się do międzynarodowego portfela dostawców i europejskiej platformy sprzedaży, ale obejmuje również skuteczną interakcję i żywotną społeczność w ramach sieci. Obecne czasy są trudne gospodarczo, a atuty sieci są niewątpliwie atrakcyjne. Dzięki naszym profesjonalnie zarządzanym strukturom każda indywidualna firma korzysta z przewagi wiedzy, a także różnych korzyści grupowych. PACKSYNERGY realizuje strategię zrównoważonego wzrostu - w celu bycia reprezentowanym w każdym kraju w Europie. Baur: Nie zadowalamy się li tylko silną pozycją naszych członków na rynku; muszą oni również mieć odpowiednie nastawienie. Uważa on, że utrzymująca się popularność sieci jest wyraźnym znakiem pozycji stowarzyszenia jako marki, która zapewnia średnim hurtownikom opakowań w całej Europie podstawowe narzędzie wzrostu. Łączymy lokalną siłę z międzynarodowym zasięgiem.
Opracowano na podstawie informacji PACKSYNERGY