Odkryj możliwości personalizacji opakowań na Personalisation Experience 2025!
25 Feb 2025 12:09

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W dniach 6-9 maja 2025 roku w Messe Berlin w Niemczech odbędzie się wydarzenie Personalisation Experience, towarzyszące targom FESPA Global Print Expo i European Sign Expo. Będzie ono gościć ekspertów z dziedziny personalizacji, którzy przedstawią nieograniczone możliwości, jakie stwarza ona dla rozwoju firm. Poszerz swoją wiedzę podczas Personalisation Experience 2025!

Według firmy doradczej McKinsey 78% konsumentów jest bardziej skłonnych do ponownego zakupu od firm, które personalizują swoją ofertę, a także do polecania ich znajomym i rodzinom. Już same te statystyki pokazują, jak potężnym narzędziem do pogłębiania relacji z klientami i budowania lojalności wobec marki jest personalizacja. Aby dostarczać klientom wartość, trzeba wiedzieć, co sprawia, że czują się wyjątkowo i przygotować ofertę, która będzie rzeczywiście dostosowana do ich potrzeb i zainteresowań, niezależnie od tego, czy jest to jedyna w swoim rodzaju koszulka, czy unikatowa tapeta.

Konsumenci wolą spersonalizowane opakowania

Wiele marek już to rozumie, a popyt na spersonalizowane opakowania faktycznie od wielu lat stale rośnie. Poza tradycyjnym dodawaniem do opakowań nazwy lub adresu konsumenci oczekują i cenią sobie produkty szyte na miarę. W rezultacie klienci wolą współpracować z markami, które oferują personalizację, i są gotowi więcej za to zapłacić. Czy Twoja firma, mając do dyspozycji wiele możliwości w zakresie personalizacji, wykorzystuje ten rynek i oferuje spersonalizowane produkty? Jeśli nie, teraz może być doskonały czas, aby dodać je do jej planu rozwoju. Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć, nasze wydarzenie Personalisation Experience jest najlepszym miejscem do uzyskania informacji i podjęcia kroków w celu wykorzystania tej oferty. W ramach wydarzenia Personalisation Experience 2025 zostanie przygotowana wystawa wypełniona technologiami umożliwiającymi personalizację, prezento- wanymi przez wielu dostawców, takich jak: Alfim, Antigro, Ara, Design Huddle, Dongguan, Feldmann Metall, Greenland Wallcoverings, Kit Builder, Optimus Group, Photo Center 3D, Printbox, Printess, Radix i XMPie. Możesz również wziąć udział w ciekawym, kompleksowym, jednodniowym programie konferencji, aby dowiedzieć się, jak wdrożyć personalizację w swoich liniach produkcyjnych i wykorzystać związane z nią możliwości.

Ucz się od najlepszych

Podczas targów będzie można zobaczyć, w jaki sposób włączenie personalizacji zmienia handel elektroniczny i opakowania, w czasie gdy projektowanie oparte na sztucznej inteligencji i zautomatyzowane rozwiązania usprawniają produkcję w celu masowej personalizacji. Dowiesz się także, jak cyfrowe przepływy pracy i technologie pomagają zmniejszyć ilość odpadów, umożliwiając opłacalne krótkie serie, pomagając w ten sposób markom tworzyć projekty o dużej sile oddziaływania z wartością dodaną. Zobaczysz też, jak marki wykorzystują personalizację opartą na danych, oferując klientom wyjątkowe doznania, dodając w ten sposób wartość i zwiększając lojalność wobec marki.

Ponadto dowiesz się, w jaki sposób możesz zintegrować personalizację z produktami – od niestandardowych doświadczeń związanych z rozpakowywaniem, po zmienne komunikaty na opakowaniach. Poznasz również najnowsze rozwiązania druku cyfrowego, które umożliwiają szybką, masową personalizację bez uszczerbku dla wydajności. Aby lepiej zrozumieć, na czym polega komercyjna wartość personalizacji i jak wykorzystać ten trend, będzie można także posłuchać wypowiedzi wielu ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Możesz również odwiedzić nowe wydarzenie edukacyjne „Smart Hub”, w ramach którego będzie można wziąć udział w opartych na wiedzy, kompleksowych prezentacjach najnowszych technologii personalizacji w przygotowanej mikrofabryce. Uczestnicząc w serii „rozmów przy kominku” prowadzonych przez ekspertów, możesz poszerzyć swoją wiedzę o personalizacji i nie tylko.

Zaoszczędź 55 euro na bilecie z kodem PEXM501

Udział w Personalisation Experience obejmuje także wstęp na targi FESPA Global Print Expo, flagowe międzynarodowe wydarzenie dla drukarń specjalistycznych, podczas którego będzie można zobaczyć wszystkie najnowsze osiągnięcia w cyfrowym druku wielkoformatowym, druku na tkaninach i sitodruku, jak również ekscytujące, rozwijające się zastosowania, takie jak wystrój wnętrz i opakowania. Będziesz mieć także pełny dostęp do naszego innego towarzyszącego wydarzenia European Sign Expo!

Aby uzyskać więcej informacji na temat Personalisation Experience i zgłosić swój udział w wydarzeniu i konferencji, należy odwiedzić stronę www.personalisationexperience.com. Rejestrując się przed 28 lutego br. i podając kod promocyjny PEXM501, można zaoszczędzić 55 euro na bilecie.

Czas wyjść poza nazwy i adresy wstawiane przez korespondencję seryjną i naprawdę skupić się na tym, jak przyciągnąć uwagę użytkowników końcowych i zwiększyć zaangażowanie marki. Możliwości personalizacji opakowań są o wiele szersze, niż mogłoby się wydawać.

Opracowanie: AN