ABC/Allied Pressroom Products Europe wraca do Turcji
1 Jan 1970 11:11

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W ostatnim czasie do grona autoryzowanych partnerów handlowych ABC/Allied Pressroom Products Europe - producenta chemikaliów drukarskich znajdujących zastosowanie w druku offsetowym (arkuszowym, heatsetowym oraz coldsetowym) - dołączyła firma Aysan. Stała się ona wyłącznym dystrybutorem rozwiązań ABC/Allied w Turcji oraz w niektórych krajach Bliskiego Wschodu. Poza trwającą od kilku miesięcy współpracą handlową, która zaowocowała licznymi wdrożeniami chemikaliów ABC/Allied w tureckich drukarniach, firma ABC/Allied Pressroom Products Europe była obecna ze swoimi produktami - na stoisku Aysan -podczas niedawnych targów Eurasia Packaging w Stambule. Jak podkreśla kierujący nią Konrad Lewandowski, dzięki nawiązanej pod koniec ub.r. współpracy powróciła tym samym z sukcesem na rynek turecki, zwiększając jednocześnie swoje udziały w całym regionie Bliskiego Wschodu.

Rynek druku offsetowego w Turcji przeżywa nieustający, dynamiczny rozkwit - mówi Konrad Lewandowski. Działają tu zarówno międzynarodowe koncerny poligraficzne, jak i prężne przedsiębiorstwa lokalne, a zapotrzebowanie jest ogromne nie tylko na opakowania, materiały komercyjne czy książki, ale też np. na gazety, których w tym kraju wciąż sprzedaje się bardzo dużo. Cieszy nas zatem niezmiernie fakt powrotu z produktami ABC/Allied w ten region Europy i świata, bo trzeba pamiętać, że Turcja leży na granicy kontynentów. Do tego faktu nawiązuje zresztą nazwa targów, w których mieliśmy przyjemność wziąć udział - wspólnie z naszym nowym partnerem w Turcji, firmą Aysan. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem zarówno wielkości samych targów, frekwencji na nich, jak i rozmachu, z jakim są organizowane. Ale to po prostu odzwierciedla sytuację na rynku poligraficznym i opakowaniowym w tym kraju”.

Aysan wyłącznym dystrybutorem marki ABC/Allied w Turcji

Jak dodaje Konrad Lewandowski, pierwsze kontakty z Aysan miały miejsce już pod koniec ubiegłego roku, a w ślad za nimi pojawiły się pierwsze zamówienia na produkty ABC/Allied do tureckich drukarń: Szczególne zainteresowanie, co nas bardzo cieszy, odnotowaliśmy na nasz bufor bezalkoholowy All Star Fount, który już z powodzeniem został wdrożony w kilkudziesięciu znaczących zakładach poligraficznych w Turcji i z regionu. Poza nim dużą popularnością cieszą się też: nasz proszek drukarski - Spray Powder - oraz chemia pomocnicza, w tym środek myjący i regenerujący do wałków i obciągów - Blast oraz zmywacz i regenerator do duktorów wodnych - MRC 88. Nie należą one do najtańszych rozwiązań w obszarze chemikaliów dostępnych na rynku, ale bronią się jakością i wydajnością.

Konrad Lewandowski podkreśla istotną rolę firmy Aysan w udanym powrocie marki ABC/Allied na rynek turecki: To przedsiębiorstwo rodzinne o 45-letniej tradycji, prowadzone obecnie przez dwóch braci. Ma w swojej ofercie liczne rozwiązania dla branży poligraficznej i opakowaniowej, ale poza wysokiej jakości produktami stawia też na podobne wartości jak my: ścisłą współpracę z klientem, doradztwo techniczne, konsulting, szkolenia i bieżącą opiekę powdrożeniową. Dzięki temu jej oferta jest identyczna jak ta, którą proponujemy naszym stałym klientom. Składają się na nią m.in. regularne wizyty techników, którzy dokonują pomiarów parametrów druku i - w razie potrzeby - niezbędnych regulacji; systematyczne szkolenia na temat nowych rozwiązań pojawiających się w ofercie ABC/Allied czy też dostęp do wiedzy eksperckiej, jaka stoi za wieloletnimi doświadczeniami rynkowymi całej grupy.

To - jak podkreśla Konrad Lewandowski - przynosi efekty bo już po kilku miesiącach Turcja stała się jednym z głównych rynków obsługiwanych przez ABC/Allied Pressroom Products Europe: Przed nami wizyty w kolejnych drukarniach. Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na Stambule, który sam w sobie - będąc 16-milionową metropolią - jest olbrzymim rynkiem zbytu. Obserwując rosnącą sprzedaż i nieustające zainteresowanie naszymi chemikaliami kierownictwo Aysan zdecydowało o zatrudnieniu i przeszkoleniu trzech nowych techników, odpowiedzialnych wyłącznie za wdrażanie naszych produktów. To najlepiej świadczy o jej podejściu do biznesu i do współpracy z dostawcami. Tym bardziej było nam niezmiernie miło wręczyć właścicielom Aysan certyfikat na wyłączność dystrybucji naszych rozwiązań w Turcji.

2022: dobry rok dla ABC/Allied Pressroom Products Europe

Jak mówi Konrad Lewandowski, pomimo zawirowań geopolitycznych i wyzwań natury gospodarczej, z jakimi muszą zmagać się przedsiębiorcy w wielu obsługiwanych przez ABC/Allied Pressroom Products Europe regionach świata, firma notuje bardzo dobre wyniki sprzedażowe i wciąż zwiększa wolumen realizowanych dostaw: Nasze chemikalia, z uwagi na wysoką jakość, ale też ich walory ekonomiczne i środowiskowe (np. w kontekście znaczącego obniżenia ilości zużywanego alkoholu dzięki wdrożeniu bufora All Star Fount), cieszą się niesłabnącym powodzeniem w kluczowych dla nas regionach. Do grona takich rynków, jak Azja Pacyficzna (głównie Korea Południowa i Japonia), Bliski Wschód, RPA, Australia czy Polska, dołączyła Turcja, co bardzo nas cieszy. Ta różnorodność geograficzna i specyfika poszczególnych regionów świata okazuje się być dużą zaletą w kontekście obecnej sytuacji geopolitycznej. Z tego też względu z optymizmem patrzymy w przyszłość. Po ubiegłorocznej przeprowadzce do nowej siedziby dysponujemy znacznie większym potencjałem wytwórczym i magazynowym (nowa hala ma powierzchnię ok. 1000 m2), więc mogę zapewnić, że nasi klienci mogą liczyć na stabilność dostaw, niezależnie od regionu świata, w jakim się znajdują.

Opracowano na podstawie informacji firmy ABC/Allied Pressroom Products Europe

Zdjęcie: Na stoisku targowym od lewej: Ozan Sögüt, Kerem Babataş (obaj Aysan), Konrad Lewandowski i Ole Emmert Andersen (obaj ABC/Allied Pressroom Products Europe).