Absolut Voices’ w wyjątkowej butelce
1 Jan 1970 08:30

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Zespół ds. projektowania produktów w Ardagh Glass Packaging - Europe ściśle współpracował z firmą Absolut i agencją Brand Union przy tworzeniu najnowszej limitowanej edycji butelki „Absolut Voices”, która honoruje osoby zmieniające świat (ang. wavemakers) i współczesnych pionierów, co znalazło odzwierciedlenie we wzornictwie „fal dźwiękowych” (wave sounds) wykorzystanym przy nowym opakowaniu.

Elin Furelid, szefowa działu Absolut Portfolio & Design, wyjaśnia: Świętowanie różnorodności i odmiennych punktów widzenia było od zawsze w duchu naszej firmy. Stale inspiruje nas idea, że świat staje się lepszym miejscem, gdy przekraczamy dzielące nas różnice, dzielimy się dobrymi chwilami i wzajemnie wspieramy. To o tego ducha chodzi w Absolut Voices.

Szafirowo-niebieska butelka premium zawiera aż 80% szkła pochodzącego z recyklingu, najwyższą ilość w historii marki - to w dużej mierze zasługa wysokiego wskaźnika recyklingu w Szwecji, co oznacza, że Ardagh ma do dyspozycji więcej stłuczki szklanej pochodzącej z odzysku do przetopienia.

Maria Persson, kierowniczka ds. rozwoju nowych projektów w Ardagh Glass Packaging – Europe, tak mówi o stworzeniu wyjątkowego projektu fal dźwiękowych na butelce: Wspólnie z Brand Union pracowaliśmy nad upewnieniem się, że wzornictwo spełnia założenia kreatywne i oddaje efekt rozszerzających się fal dźwiękowych, a nie fal wody. Efekt 360-stopniowego wzoru osiągnięto poprzez stworzenie nieregularnych okręgów z płytkimi tłoczeniami, które ożywiają fale. Nasz zespół ds. projektowania produktów osiągnął pożądany efekt, wykorzystując własną technologię rzeźbionego tłoczenia i doświadczenie, aby nadać mu realistyczną jakość i zapewnić optymalne oddziaływanie. Widok pierwszych butelek schodzących z linii produkcyjnej w głębokim szafirowym błękicie, ze światłem skaczącym wokół butelki na krawędziach wzoru fali dźwiękowej był niesamowity.

Limitowana edycja Absolut jest dostępna na całym świecie w butelkach o pojemności 700 ml, 750 ml oraz 1 l.

Opracowano na podstawie informacji firmy Ardagh