ACTEGA Metal Print ogłosił partnerstwo z A B Graphic International
1 Jan 1970 14:44

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

ACTEGA Metal Print (AMP) poinformowała o nawiązaniu globalnego partnerstwa z AB Graphic International (ABG), firmą specjalizującą się w procesach wykańczania po druku. Umowa dotyczy wspólnych działań przy sprzedaży, marketingu i wsparciu klientów korzystających z ekologicznej i opłacalnej technologii metalizacji EcoLeaf i będzie na razie obowiązywać na terenie Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii.

Przeznaczone do szerokiego zakresu zastosowań EcoLeaf to nowe cyfrowe rozwiązanie ACTEGA umożliwiające opłacalne wykańczanie etykiet samoprzylepnych z wykorzystaniem metalizy. W ramach partnerstwa z ABG rozwiązanie będzie instalowane zarówno na nowych maszynach do finiszingu Digicon Series 3, jak również na już działających urządzeniach. EcoLeaf, które zużywa tylko taką ilość metalu, jaka jest potrzebna do pokrycia zadruku, zastępuje procesy złocenia na zimno i gorąco, znacząco redukując ilość odpadów oraz koszty uszlachetnień z pomocą procesów metalizacji.

Matt Burton, dyrektor ds. sprzedaży w AB Graphic International, komentuje: „Postrzegamy EcoLeaf jako nowy typ metalizacji, który pozwoli naszym klientom wyróżnić się dzięki nowym i ekscytującym uszlachetnieniom druku.”

„Zrównoważony rozwój jest – i powinien być - najwyższym priorytetem dla firm, a EcoLeaf ma potencjał, by przyczynić się do niego w znaczny i korzystny sposób. Tym samym postrzegamy technologię AMP jako idealne dopełnienie naszej gamy produktów oraz – z uwagi na jej atrakcyjność kosztową przy najwyższej jakości uszlachetnieniach – rozwiązanie zapewniające wartość ekonomiczną naszym klientom” - dodaje Burton.

U podstaw EcoLeaf leży srebrny pigment, który może być zadrukowany, co pozwala na uzyskanie szerokiej gamy metalicznych kolorów, także złotego. Technologia przeznaczona do instalowania w linii na urządzeniach do finiszingu oraz na analogowych i cyfrowych maszynach drukujących składa się z obrazu-wyzwalacza oraz zespołu do metalizacji, który nakłada precyzyjną i niezbędną ilość metalu na ten obraz.

Jan Franz Allerkamp, dyrektor zarządzający ACTEGA Metal Print, wyjaśnia: „ABG, która ma ponad 65 lat doświadczenia w zakresie uszlachetniania druku w branży etykiet, 11 tys. instalacji i 2,5 tys. klientów, jest dla nas bez wątpienia doskonałym partnerem. Co więcej cieszy nas, że nie tylko dostrzega ona duży potencjał EcoLeaf, ale podziela naszą wizję jeszcze większego zrównoważenia branży druku. Ogłoszenie współpracy z ABG tuż po uruchomieniu naszej wersji beta w Kolbe-Coloco jest kluczowym elementem realizacji naszego planu.”

Na podstawie informacji ACTEGA opracował TK

Zdjęcie: (od lewej): Jan Franz Allerkamp, dyrektor zarządzający w ACTEGA Metal Print, oraz Matt Burton, dyrektor sprzedaży w A B Graphic International