API Group zaprezentowała się na targach PCD 2018
1 Jan 1970 12:15

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

API Group wzięła aktywny udział w odbywającej się niedawno w Paryżu wystawie PCD 2018, skierowanej do osób i firm działających w branży opakowań kosmetycznych. David Peters - Creative Development Manager w jej brytyjskiej centrali - przygotował prezentację z myślą o zwiedzających targi. Obejmowała ona najnowsze trendy w branży opakowań (również dedykowanych kosmetykom), które znalazły się w najnowszej edycji API Trends Folio – publikacji uwzględniającej tendencje, jakie będą obowiązywać na rynku opakowań przez najbliższe dwa lata.

Na współczesnym, coraz bardziej konkurencyjnym rynku wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych budowanie i utrzymanie tożsamości marki staje się kluczowym elementem jej sukcesu i przybliża ją do potencjalnych oraz obecnych użytkowników. Opakowanie, także za sprawą doświadczeń i interakcji ze strony konsumenta, staje się fundamentalnym elementem tego procesu.

API jako czołowy dostawca rozwiązań dedykowanych opakowaniom klasy premium (m.in. dla branż perfumeryjnej i kosmetycznej) posiada w ofercie wysokiej jakości folie, laminaty i materiały holograficzne, które – poddane odpowiedniej aplikacji – mają za zadanie zwiększyć atrakcyjność opakowania, a w ślad za tym – wzmacniać przekaz samej marki.

Zespołem odpowiedzialnym w firmie API za działania o charakterze kreatywnym i doradczym kieruje David Peters. Ma on ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie projektowania i tworzenia opakowań. Podczas prezentacji przygotowanej z myślą o uczestnikach PCD 2018 opowiadał on o najnowszych trendach na rynku opakowaniowym oraz innowacjach produktowych i technologicznych, jakie pojawiły się na nim w ostatnim czasie. Wystąpienie uwzględniało m.in. następujące elementy: rozwój opakowań premium jako czynnik sukcesu rynkowego, maksymalizacja atrakcyjności markowego opakowania w kontekście jego ekspozycji na półce sklepowej, poprawa wizerunku marki premium poprzez zastosowanie efektów specjalnych i uszlachetnień (na bazie rozwiązań API) oraz trendy i innowacje zawarte w API Trends Folio na lata 2018/2019.

Targi PCD to jedna z najważniejszych imprez wystawienniczo-kongresowych, dedykowanych opakowaniom kosmetycznym i perfumeryjnym. Obecni na niej dostawcy mają tu szansę zaprezentować nowe, innowacyjne rozwiązania skierowane do właścicieli marek, którzy z kolei mogą w Paryżu poznać najnowsze trendy i technologie. Mówi David Peters: „PCD to dla nas idealne miejsce do zademonstrowania najnowszych światowych trendów na rynku opakowaniowym. Trendów, które rzeczywiście oddziałują na markę i jej odbiór na wystawie sklepowej, niezależnie od tego, czy mówimy o wyrobach perfumeryjnych czy kosmetycznych. PCD to także świetna okazja do spotkania z projektantami, drukarzami i właścicielami marek z całego świata oraz do dyskusji z nimi na temat naszego portfolio. Wielu z nich to użytkownicy folii, laminatów i materiałów holograficznych API. Targi to idealny moment do bezpośrednich rozmów na temat ich zastosowania w codziennej działalności. Wszystko po to, by – bazując na aktualnych i przyszłych trendach rynkowych – wybrać optymalne rozwiązanie wspierające rozwój i wizerunek marki, np. poprzez zastosowanie odpowiedniego efektu specjalnego czy wykończenia”.

Polscy klienci będą mieli okazję do spotkania z Davidem Petersem podczas targów Packaging Innovations 2018, jakie odbędą się w dniach 17-18 kwietnia br. w Warszawie. Wśród wystawców tej imprezy znajdzie się m.in. firma API Folie Polska. „Już dziś zapraszamy do odwiedzenia nas na targach. Poza możliwością spotkania z Davidem Petersem, będą one znakomitą okazją do poznania naszej oferty i porozmawiania o ewentualnej współpracy” – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska.

Źródło: API Folie Polska

David Peters