Jak chronić swój brand, biznes i klientów? 
1 Jan 1970 06:59

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Tego będzie można się dowiedzieć podczas kwietniowych targów Packaging Innovations na stoisku firmy EyeC, gdzie jej przedstawiciele udowodnią, że klient, czas i bezpieczeństwo są bezcenne, a za wszystko inne odpowiadają systemy kontroli wizyjnej! Na targach zostaną zaprezentowane innowacyjne rozwiązania stworzone zarówno dla właścicieli marek, jak i ich dostawców opakowań. Systemy EyeC – jako nowoczesny sposób dbania o najwyższą jakość końcowego produktu – zapewniają bowiem rzecz najważniejszą: bezpieczeństwo drukarniom oraz ich klientom.

Wizyta na stoisku EyeC powinna być obowiązkowa dla wszystkich reprezentantów branż farmaceutycznej, kosmetycznej i spożywczej oraz drukarń dostarczających opakowania dla tych segmentów. Zapewnienie 100% kontroli zadrukowanych opakowań i ulotek jest bowiem kluczową kwestią i staje się standardem – przede wszystkim w firmach produkujących opakowania na leki, suplementy diety oraz kosmetyki (choć coraz częściej także dla produktów spożywczych). Informacje na nich zawarte muszą być bezbłędne i czytelne – zwłaszcza te o składzie i dawkowaniu. Zastosowanie inspekcji wizyjnej opakowań przyczynia się nie tylko do zwiększenia bezpieczeństwa oraz oszczędności w czasie, ale przede wszystkim chroni użytkowników. Producenci o tym wiedzą i swoje wyroby, na każdym etapie produkcji, poddają rygorystycznej i szczegółowej kontroli. Podobne – jeśli nie większe! – standardy kontroli jakości wymagane są od dostawców. Dlatego też z dużym entuzjazmem branża opakowaniowa przyjęła wdrażane w Polsce systemy 100% kontroli nadruku. 

Dlaczego proces wymiany informacji to jedna z najbardziej niebezpiecznych faz produkcji opakowania? Dla kogo najlepszym rozwiązaniem jest symetryczne zastosowanie nowoczesnych systemów inspekcji wizyjnej? Jak wyeliminować nieoczekiwane błędy drukarskie? Jak rozmawiać z klientem o bezpiecznym opakowaniu? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielimy podczas targów – mówi Marcin Weksler, szef EyeC Polska, który w imieniu całego zespołu EyeC zaprasza do odwiedzenia stoiska.

Opracowano na podstawie materiałów firmy EyeC