Dwie technologie, jeden dostawca
1 Jan 1970 12:43

Jedną z najszybciej rozwijających się technologii druku etykiet samoprzylepnych jest druk cyfrowy, który najogólniej rzecz ujmując stanowi doskonałe rozwiązanie w przypadku realizacji niskonakładowych produkcji etykiet samoprzylepnych. Brak kosztów przygotowalni, możliwość personalizacji lub drukowanie kilku projektów etykiety w jednym przebiegu produkcyjnym to najważniejsze i najczęściej wymieniane zalety tej technologii. Spółka Aniflex dzięki innowacyjnym technolo-gicznie rozwiązaniom proponuje dodatkowo redukcję kosztów zabezpieczania etykiety przez lakierowanie czy laminowanie. Obok druku cyfrowego często wykorzystywaną technologią drukowania etykiet samoprzylepnych jest technologia fleksograficzna. Umożliwia ona opłacalny, wysokonakładowy druk etykiet, a dedykowana jest często „wymagającym” projektom, w których istotne znaczenie ma zastosowanie różnorodnych technik dekoracyjnych (złocenie, srebrzenie itp.). Dzięki zastosowaniu farb utrwalanych promieniowaniem UV, Aniflex Sp.j. gwarantuje, oprócz wyżej wymienionych, doskonałe nasycenie barw oraz wysoką trwałość nadruku. Etykiety Aniflex dla Spółki Rolnik Spółka Aniflex współpracuje z wieloma czołowymi producentami z branż kosmetycznej, chemicznej, alkoholowej czy spożywczej, dostarczając etykiety samoprzylepne w dwóch uzupełniających się technologiach drukowania. Wśród wieloletnich partnerów firmy znajduje się Spółka Rolnik będąca jednym z czołowych producentów przetworów warzywnych. O podsumowanie dotychczasowej współpracy poprosiliśmy właścicieli obu Spółek. Oto komentarze: Proponowane przez Aniflex technologie gwarantują nam korzystne rozwiązania w przypadku limitowanych czy personalizowanych serii etykiet – tutaj doskonale sprawdza się proponowana przez Spółkę technologia druku cyfrowego, dzięki której jesteśmy w stanie wydrukować nawet kilka projektów etykiet w rozsądnej cenie i krótkim czasie. W przypadku etykiet stosowanych na produktach premium korzystamy z technologii flekso UV, która umożliwia nam stosowanie różnorodnych technik dekoracyjnych, takich jak złocenie, które wykorzystujemy np. na etykietach produktów z serii Mediterana. Na uwagę zasługuje także fakt, że Spółka Aniflex w przypadku obu technologii produkcji korzysta z farb UV, gwarantujących doskonałe nasycenie kolorów oraz trwały wydruk. Przy podjęciu decyzji o wyborze Spółki Aniflex na dostawcę etykiet istotny dla nas był fakt, iż dzięki posiadanym przez Spółkę dwóm uzupełniającym się technologiom drukowania etykiet jesteśmy w stanie zaspokoić nasze potrzeby zarówno w zakresie wysokonakładowego etykietowania produktów, jak i produkcji krótkoseryjnych. Ponadto posiadane możliwości i jakość zdobienia etykiet są dla nas satysfakcjonujące – opisuje Józef Rolnik – właściciel Spółki Rolnik. Z kolei Maciej Wojtaszek – współwłaściciel Spółki Jawnej Aniflex podkreśla znaczenie kompleksowej obsługi klienta, jaką zapewnia reprezentowana przez niego firma: Współpraca między naszymi firmami przebiega doskonale; jesteśmy niezwykle dumni z tego, że takim klientom jak Rolnik możemy zaoferować kompleksowe usługi w zakresie etykietowania produktów. Oprócz zleceń realizowanych w dwóch innowacyjnych technologiach, tj. w technologii druku cyfrowego ink jet UV i technologii flekso UV, współpracujemy także w zakresie przygotowywania projektów etykiet. Jest nam niezmiernie miło, kiedy możemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Jak zgodnie podkreślają obaj właściciele i co pokazują dostępne badania, zapewnienie kompleksowej obsługi opartej na innowacyjnych rozwiązaniach jest w branży etykiet kluczowym czynnikiem dla budowania trwałych powiązań i partnerskich relacji. Artykuł sponsorowany www.aniflex.pl