Heidelberg Innovation Week 2020
1 Jan 1970 12:11

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Tendencja do coraz krótszych cykli innowacji w przemyśle drukarskim jest bardzo zauważalna i nikt tego raczej nie będzie kwestionował. Cyfrowe modele biznesowe oparte na danych pojawiają się w bardzo krótkich odstępach czasu i są stale modyfikowane, aby dostosować się do aktualnych, specyficznych wymagań klientów. Dlatego drukarnie muszą szybko, elastycznie i na bieżąco reagować na pojawiające się najnowsze trendy w branży. To niezaprzeczalnie wpływa również na sposób, w jaki producenci komunikują się ze swoimi klientami. Heidelberg koncentruje się na oferowaniu nowych, cyfrowych opcji prezentacji produktów i innowacji.

COVID-19 przyspieszył ruch w kierunku wydarzeń cyfrowych i lokalnych. Chociaż nie sposób przewidzieć, jaki to będzie miało wpływ na sytuację w przyszłym roku, Heidelberg podjął decyzję już teraz. Dlatego firma zdecydowała się nie brać udziału w międzynarodowych targach w przyszłym roku i tym samym nie będzie uczestniczyć w targach drupa. 

W 2021 roku drupa będzie zupełnie innym wydarzeniem – globalne ograniczenia w podróżowaniu i przepisy sanitarne oznaczają znacznie mniej odwiedzających i ograniczenia w komunikacji. Tradycyjne targi międzynarodowe z ruchliwymi stoiskami i halami będą trudne do zrealizowania i prawdopodobnie stracą status globalnych spotkań dla klientów i producentów. Oczywiście jako wieloletni partner drupy Heidelberg będzie nadal oferował swoje doświadczenie, jeśli chodzi o dostosowywanie przyszłych koncepcji targowych do nowych możliwości cyfrowych i wymagań klientów. Ale to na chwilę obecną zupełnie inne zagadnienie.

Pierwszym wydarzeniem w formacie cyfrowym online będzie „Innovation Week”, czyli tydzień innowacji, na który firma zaprasza w dniach od 19 do 23 października 2020 r. Pod hasłem „Uwolnij swój potencjał” Heidelberg zaprezentuje bogactwo innowacji produktowych, w tym autonomiczne drukowanie, kompleksowe rozwiązania, Smart Print Shop i Push-to-Stop. 

Tydzień innowacji odbędzie się za pośrednictwem transmisji na żywo z centrów prezentacyjno-szkoleniowych Print Media Centers Commercial i Packaging w zakładach firmy Wiesloch-Walldorf. Podczas Innovation Week 2020 Heidelberg planuje zaprezentować wszystkim, którzy są zainteresowani innowacyjnymi rozwiązaniami, nowe propozycje i pokazać, jak ogromny potencjał daje cyfryzacja procesów.

Wszyscy zainteresowani nadchodzącym wydarzeniem (a firma opierając się na wcześniejszych doświadczeniach liczy na całkiem sporo zgłoszeń) mogą się bezpłatnie zarejestrować poprzez dedykowaną stronę w prosty i szybki sposób. Dodatkowo każdy z zarejestrowanych może przejrzeć program wszystkich transmisji na żywo i na tej podstawie stworzyć własny kalendarz wydarzeń w ramach Innovation Week. 

Poza samymi prezentacjami na żywo firma przygotowuje spotkania online z ekspertami oraz spotkania 1 na 1 z lokalnymi przedstawicielami firmy Heidelberg, za pośrednictwem czatów wideo. Przedstawicie Heidelberg Polska będą dostępni w czasie wszystkich dni trwania Innovation Week. Sesje te również można wygodnie zaplanować wcześniej i dodać do innych wydarzeń Innovation Week w kalendarzu.

Będziemy więcej inwestować w nowe, wirtualne koncepcje targów, aby zapewnić bliższą i bardziej indywidualną komunikację z klientami, a także w wydarzenia regionalne wszędzie tam, gdzie rynek tego oczekuje. Oznacza to, że będziemy mogli konsekwentnie dostosowywać się do oczekiwań naszych klientów – mówi Rainer Hundsdörfer, dyrektor generalny Heidelberga. – Tydzień innowacji umożliwi nam teraz jak najszybszą komunikację z naszymi klientami i przedstawienie naszej ofensywy w zakresie innowacji.

Niezależnie od nadchodzącego Innovation Week w swoich centrach Wiesloch-Walldorf, Atlancie, Szanghaju, Sao Paulo i Tokio, Heidelberg oferuje wszystkim klientom dostęp do prezentacji produktów i rozwiązań dostosowanych do potrzeb rynku, wiele możliwości bezpośredniej komunikacji ze specjalistami ds. zastosowań, a także obszerne programy szkoleń i pokazów indywidualnych. Print Media Centers stały się już miejscami, w których klienci mogą zapoznać się bezpośrednio z konkretnymi rozwiązaniami w praktyce i odnieść to do planowanych inwestycji. 

Heidelberg zapraszając na październikowy Innovation Week w formacie online zapewnia, że będzie to tydzień pełen nowości produktowych zarówno dla drukarń akcydensowych, dziełowych, jak i opakowaniowych oraz etykietowych. Oczywiście jedną z głównych atrakcji będzie nowy Speedmaster generacji 2020 w różnych formatach i konfiguracjach pracujący w trybie autonomicznym Push-to-Stop. Ale będzie też kilka niespodzianek w segmencie opakowań.

Wszystko jednak skupiać się będzie na konkurencyjności drukarń, które muszą wciąż stawiać czoło wyzwaniom branży drukarskiej i dostosowywać swoją firmę dzięki innowacyjnym technologiom, nowym modelom biznesowym i kompleksowym rozwiązaniom zwiększającym wydajność.

Opracowano na podstawie materiałów firmy Heidelberg