Heinz wymienia folię na tekturowy multipack od WestRock
1 Jan 1970 15:04

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Kraft Heinz poinformowała o rozpoczęciu procesu wdrażania tekturowych opakowań typu Cluster-Wing firmy WestRock – zastosowanych w celu zredukowania liczby plastikowych opakowań jednorazowych widocznych na sklepowych półkach. Heinz jako pierwszy zdecydował się na zastosowanie nowego i innowacyjnego rozwiązania, które stanowi ekologiczną, trwałą i wygodną alternatywę dla plastikowych opakowań termokurczliwych.

To posunięcie – jak przekonuje Heinz – pomoże wcielić w życie ideę zrównoważonego rozwoju i wyeliminować z łańcucha dostaw 550 ton opakowań z tworzyw sztucznych. Innowacyjna, pozbawiona kleju konstrukcja zużywa o 50% mniej tektury w porównaniu z opakowaniami typu wrap-around i o 10% mniej materiału od tradycyjnej „owijki”. Nowe opakowanie zostało wykonane z tektury CarrierKote firmy WestRock posiadającej certyfikat PEFC, pozyskanej z lasów zarządzanych w zrównoważony sposób i nadającej się do recyklingu.

Wszechstronny, wydajny i w pełni zautomatyzowany system do aplikacji tekturowych opakowań Cluster-Wing to część trwającej trzy lata, wartej 25 mln funtów inwestycji i instalacji w należącej do firmy Heinz fabryce Kitt Green. Obecnie nowe opakowania są dostępne wraz z gamą zup Heinz (Heinz Soups) jako element zimowej akcji „Heinz to Home”. Jesienią bieżącego roku firma zamierza zastosować innowacyjny Cluster-Wing do wszystkich produktów sprzedawanych w puszkach w wiodących sieciach sprzedaży w Wielkiej Brytanii. 

Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy wykorzystać najbardziej wszechstronne na świecie portfolio ekologicznych produktów papierowych i opakowaniowych do tworzenia zindywidualizowanych i skoncentrowanych na klientach rozwiązań takich jak Cluster-Wing – powiedział Mark Shaw, dyrektor generalny WestRock w oddziale Food&Beverage EMEA. – Nasz zespół blisko współpracował z zespołem firmy Heinz przy tworzeniu rozwiązania, które wspomoże naszego klienta w osiągnięciu celów zrównoważonego rozwoju oraz odbije się szerokim echem na brytyjskim rynku, zarządzając jednocześnie kosztami i ryzykiem związanymi z procesem wymiany.

Opracowano na podstawie materiałów firmy WestRock