Intensywny rozwój, nowe zlecenia, nowi zleceniodawcy
23 Jan 2025 13:46

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Intensywny rozwój drukarni MD Labels, którego zasadniczymi elementami są m.in. trzy pracujące tu maszyny hybrydowe Mark Andy, przekłada się obecnie również na sukcesy jej klientów. W ślad za inwestycjami pojawiają się nowe zlecenia, przybywa zleceniodawców, rośnie zatrudnienie, znacząco zwiększyła się także powierzchnia produkcyjna.

Co najważniejsze, produkowane w MD Labels etykiety wyróżniają produkty klientów na półkach sklepowych. Są wśród nich etykiety kolorowe i białe, personalizowane, a także najwyższej jakości etykiety premium – z uszlachetnieniami, metalizowane, przeźroczyste oraz drukowane na papierach ozdobnych i dekoracyjnych. Drukarnia może je zrealizować w dowolnym nakładzie. Jednym z klientów, którzy zaufali MD Labels i nawiązali z nią strategiczną współpracę w obszarze etykiet, jest firma Diet-Food.

Diet-Food specjalizuje się w produkcji zdrowej i ekologicznej żywności. Historia firmy rozpoczęła się w 2013 r., a obecnie ma ona w swoim portfolio ponad 300 różnych produktów, z czego niemal 0890% stanowią produkty bio. W swych artykułach wykorzystuje najwyższej jakości surowce z różnych krajów, m.in. z Brazylii, Peru, Rumunii i Chin. To m.in. wyjątkowe składniki nadają naszym produktom niezapomniany smak i unikalny charakter – podkreśla Michał Szafarz, współwłaściciel Diet-Food. – Trafiają one później nie tylko na nasz krajowy rynek, lecz także do miejsc tak egzotycznych jak np. Dubaj, czyniąc zdrowe jedzenie dostępnym dla ludzi na całym świecie.

Firma od dłuższego czasu współpracuje z MD Labels, zlecając jej produkcję etykiet. Dzięki temu etykiety MD Labels wykonane na maszynach Mark Andy trafiają na półki sklepowe na całym świecie.

To dla nas duże wyzwanie – mówi Marcin Jasiński, współwłaściciel MD Labels. – Dokładamy wszelkich starań, aby etykiety wyróżniały produkty naszych klientów, w tym firmy Diet-Foods, na półce sklepowej. To bowiem konsument kupujący taki, a nie inny produkt, decyduje o sukcesie naszych zleceniodawców. Dlatego etykiety muszą być najwyższej jakości, a co więcej, odpowiadać na bardzo różne potrzeby zleceniodawców. Możemy temu sprostać dzięki inwestycjom, wśród których kluczowe to zakup hybrydowych maszyn drukujących Mark Andy.

Pierwsza z nich rozpoczęła pracę w MD Labels w 2018 r., co pozwoliło drukarni na znaczny wzrost produkcji. W 2022 r. dołączyła do jej parku sprzętowego kolejna maszyna – Digital Series HD. W 2024 r. uruchomiono tu trzecią, bliźniaczą maszynę, bazującą – podobnie jak dwie pierwsze – na technologii inkjetowej UV. Nasze wybory stały się idealną odpowiedzią na zmieniające się w ostatnich latach potrzeby rynkowe – podkreśla Marcin Jasiński. – Współcześni konsumenci oczekują coraz bardziej spersonalizowanych produktów wysokiej jakości i w atrakcyjnej cenie. Rynek generuje też potrzebę niższych nakładów czy różnych wersji tego samego produktu. Dzięki Mark Andy dysponujemy odpowiednią technologią, by sprostać tym wyzwaniom.

Michał Szafarz potwierdza: Dzięki etykietom drukowanym przez

MD Labels możemy zaoferować nie tylko produkt wysokiej jakości, ale także atrakcyjny pod względem wizualnym. Dzięki temu przyciągamy uwagę konsumentów przy dokonywanych przez nich wyborach zakupowych. W naszej branży bardzo ważny jest też krótki czas dostawy, a co za tym idzie opakowania muszą być wyprodukowane bardzo szybko. Współpraca z MD Labels nam to gwarantuje, m.in. dzięki hybrydowym rozwiązaniom, jakimi dysponuje. Co więcej, możemy jej zlecać różne nakłady, co jest równie ważne. Wszystko to sprawia, że odnotowujemy większą sprzedaż, a w efekcie – dynamiczny rozwój.

Technologia cyfrowa w produkcji etykiet oferuje ogromny potencjał dla branży spożywczej i innych segmentów, zwłaszcza w kontekście zmieniającej się sytuacji rynkowej – mówi Łukasz Chruśliński, Sales Manager Mark Andy Europe. – Spadające nakłady, potrzeba produkcji różnych wersji jednej etykiety, personalizacja, bogate uszlachetnienia przy zachowaniu wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny to obecnie najważniejsze potrzeby i oczekiwania klientów. To niezwykle ciekawe i inspirujące obserwować, jak szybko firma MD Labels się rozwija i odnosi sukcesy w branży etykietowej, opierając się jedynie na technologii hybrydowej Mark Andy.

Mark Andy ma bogate portfolio maszyn bazujących na technologii fleksograficznej, jak również rozwiązania hybrydowe uwzględniające technologię cyfrową. Dlatego zawsze staramy się holistycznie podejść do oczekiwań klientów, ich możliwości i potrzeb na danym etapie rozwoju, proponując najlepsze rozwiązanie. Przykład MD Labels i jej współpraca z setkami klientów, jakie obsługuje – w tym z prężnie działającą nie tylko na rynku polskim, ale również poza nim firmą Diet-Food – jest dowodem na to, że technologia Mark Andy staje się częścią sukcesów naszych klientów i ich zleceniodawców. Wpisuje się on również w założenia hasła naszej firmy: „Your growth is our growth”. Zapraszamy więc do kontaktu z nami – podsumowuje Łukasz Chruśliński.

Opracowano na podstawie materiałów firmy Mark Andy