Jakość i elegancja
1 Jan 1970 09:53

Firma Huhtamaki Foodservice Poland to czołowy producent opakowań z papieru, tworzyw sztucznych, materiałów giętkich i włókien celulozowych dla przemysłu spożywczego, które charakteryzują najwyższa jakość i atrakcyjny wygląd. W Polsce koncern Huhtamaki (obecny w naszym kraju od 1993 r.) posiada dwa zakłady produkcyjne, ulokowane w Czeladzi (nowo wybudowana fabryka naczyń papierowych) oraz w Siemianowicach Śląskich (zakład produkujący opakowania z tworzyw sztucznych). Firma specjalizuje się w dostarczaniu szerokiej gamy rozwiązań do przechowywania i transportu produktów żywnościowych dla wielu segmentów: cateringowego, vendingowego i dań na wynos. W swej ofercie posiada m.in. kubki z papieru i tworzyw sztucznych wraz z wieczkami, talerze, tace i miski oraz pojemniki na żywność. Produktowy hit Współczesny konsument, trzymając w ręku kubek gorącej kawy lub jedząc smaczną przekąskę oczekuje, aby opakowanie odzwierciedlało jakość produktu, który kryje się w jego wnętrzu. Z tego powodu firma Huhtamaki posiada szeroką gamę naczyń i opakowań charakteryzujących się najwyższą jakością oraz atrakcyjnym wyglądem, w celu wyróżnienia marki i skłonienia klientów, by wybierali właśnie ten produkt. Swym klientom oferujemy zarówno kubki papierowe, jak i plastikowe. W portfolio produktów mamy kubki papierowe z pojedynczą ścianką, podwójną ścianką oraz z podwójną ścianką z tłoczeniem. Wszystkie kubki papierowe są oferowane z nadrukiem standardowym oraz z nadrukiem indywidualnym. Huhtamaki oferuje kubki papierowe o pojemnościach 100-500 ml. Kubki plastikowe do napojów gorących oferowane są w różnych kolorach, w pojemnościach pomiędzy 150 a 300 ml, z możliwością indywidualnego grawerunku – mówi Piotr Dominek, specjalista ds. marketingu. Nadruki stosowane są zwykle na kubkach papierowych, grawerunek zaś na kubkach plastikowych, choć od tej reguły bywają wyjątki. Przykładem mogą być kubki papierowe typu Impresso Enjoy z podwójną ścianką z tłoczeniem, dostępne w trzech pojemnościach (250, 300 i 400 ml). Są one dostępne w czterech atrakcyjnych kolorach, które przyciągają wzrok nawet najbardziej wymagających klientów. Impresso to kubek o podwójnej ściance, który posiada tłoczenie na zewnętrznej powłoce. Jest to również odpowiedź firmy na aktualne światowe trendy, które – z uwagi na rosnącą świadomość ekologiczną i popularność idei zrównoważonego rozwoju – preferują wybieranie opakowań wykonanych z papieru lub materiałów pochodnych. Innowacyjność Impresso Double Wall polega na zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i produkcyjnych, gwarantujących konsumentom komfort, bezpieczeństwo oraz atrakcyjny wygląd. Segmentem docelowym dla powyższych produktów są: restauracje, bistra, kawiarnie, bary, firmy cateringowe, kawiarenki i bary szybkiej obsługi w centrach handlowych oraz firmy obsługujące imprezy masowe. Wśród argumentów, które powinny skłonić klientów do zainteresowania się tym produktem, są: innowacyjność projektu, doskonała izolacja materiału, wykonanie z papieru z certyfikatem PEFC, mocna struktura gwarantująca komfort podczas trzymania kubka z gorącym napojem, a także możliwość zastosowania plastikowego wieczka w kolorze białym lub czarnym. Huhtamaki Foodservice Poland Sp. z o.o. oferuje swoim klientom kompleksową ofertę produktową, w tym wieczka do produkowanych kubków. Wieczka sprzedawane są osobno, a wybór wieczka zależy od średnicy kubka oraz preferowanego koloru. Firma prowadzi sprzedaż wieczek w kolorach białym i czarnym do napojów gorących oraz wieczek przezroczystych i półprzezroczystych (matowych) do napojów zimnych. Huhtamaki dostarcza swe produkty do wielu firm zajmujących się sprzedażą produktów na wynos, m.in. do sieci kawiarni COSTA, MC CAFE czy STARBUCKS. Wszyscy klienci mogą liczyć na kompleksową obsługę i profesjonalną ofertę. Standardy obsługi Huhtamaki (świadczone przez Dział Obsługi Klienta) są na najwyższym poziomie. Opracowano na podstawie materiałów firmy Huhtamaki Foodservice Poland