Jeszcze wygodniejsze opakowania od Tetra Pak
1 Jan 1970 09:53

Potrzeby konsumentów zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Wybory, których dokonujemy, odzwierciedlają dynamikę naszego życia. Tetra Pak, dzięki stałej obserwacji zmieniających się trendów i trafnym prognozom, oferuje swoim klientom rozwiązania dostosowane do bieżących potrzeb rynku. Jednym z najnowszych osiągnięć na tym polu jest wprowadzenie na polski rynek jednoporcjowego kartonu z zakrętką. Tempo naszego życia wzrasta, konsumpcja poza domem staje się coraz powszechniejsza, poszukujemy więc rozwiązań pozwalających na wygodne spożywanie jedzenia i napojów „w drodze”. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie Tetra Pak wprowadził na rynek wygodne jednoporcjowe opakowanie kartonowe z zakrętką – Tetra Brik® Aseptic Edge o pojemności 200 ml z zamknięciem HeliCapTM 23. Badanie przeprowadzone przez GfK Polonia na zlecenie Tetra Pak wykazało, że jednoporcjowe opakowania z zakrętką są lepiej postrzegane przez konsumentów niż inne rodzaje opakowań. Zdaniem badanych ich główne zalety to możliwość wielokrotnego otwierania i zamykania oraz kształt ułatwiający przenoszenie. Produkty w tego typu opakowaniach wyróżniają się na półce sklepowej i przyciągają uwagę konsumentów. Ci zaś uważają, że karton z zakrętką wygląda lepiej i jest wygodniejszy w użyciu, przez co chętniej go kupują. Z badania wynika też, że produkty w tego typu opakowaniach cieszą się lepszą opinią, a marka wykorzystująca opakowania z zakrętką jest uważana za nowocześniejszą, bardziej godną zaufania oraz oferującą produkty lepszej jakości. Zalety nowego kartonika Tetra Pak zostały dostrzeżone w segmencie soków i napojów. Dla tych, których kochamy W tym roku na polskim rynku pojawiły się napoje dla dzieci w nowym opakowaniu – kartonie Tetra Brik® Aseptic Edge o pojemności 200 ml z zakrętką. Jest to pierwszy produkt w segmencie soków, nektarów i napojów w tego typu opakowaniu kartonowym. Kształt opakowania oraz zakrętka pozwalają na komfortowe spożywanie napoju bezpośrednio z kartonu. Jest to ważna cecha w przypadku produktu przeznaczonego dla dzieci. Kartonik można wielokrotnie otworzyć i zamknąć i tym samym wygodnie korzystać z produktu poza domem – na spacerze, placu zabaw, w szkole czy podróży. Dla lubiących wygodę Nowością pod względem jakości i łatwości nalewania płynów jest mały kartonik Tetra Prisma® Aseptic z innowacyjnym zamknięciem DreamCapTM. W opakowaniu tym dostępne są obecnie w Polsce mleko zagęszczone oraz śmietanka. Dla tych, którym się śpieszy W segmencie tzw. produktów do konsumpcji „w drodze” znajduje się także żywność płynna (doskonała jako śniadanie lub posiłek spożywany poza domem), która w ostatnich latach zyskała na popularności. Produkty te są szczególnie doceniane przez osoby lubiące wygodę i ceniące swój czas. Napoje funkcjonalne, takie jak napoje proteinowe typu shake przeznaczone dla ludzi aktywnych fizycznie, są coraz popularniejsze na polskim rynku. Kartony o mniejszej pojemności, z wygodnym zamknięciem, takie jak opakowania z rodziny Tetra Brik® i Tetra Prisma®, są doskonałym rozwiązaniem dla tego typu produktów. Artykuł sponsorowany