Packaging Innovations 2021: wrzesień dobrze opakowany 
1 Jan 1970 10:41

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Bogata oferta producentów i dostawców opakowań oraz etykiet, ciekawy program warsztatów workShops i trzy nowe strefy REsponse – tak w skrócie zapowiada się 13. edycja Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, która odbędzie się w dniach 15 i 16 września w EXPO XXI Warszawa.

Targi Packaging Innovations to jedno z najważniejszych wydarzeń w kraju poświęcone branży opakowań. To jednak więcej niż sama wystawa – to dwa dni inspiracji i fachowej wiedzy. Każda kolejna edycja wskazuje nowe trendy i mówi o tym, co będzie punktem zainteresowania branży w kolejnych miesiącach. W ramach targów można również wziąć udział w szeregu szkoleń i warsztatów prowadzonych przez cenionych praktyków z branży. Seminaria workShops pozwalają nie tylko wysłuchać, ale i osobiście poznać cenionych przedstawicieli tego rynku, którzy prezentują ciekawe case studies.

Co roku targi się zmieniają i na bieżąco rozwijają strefy tematyczne oraz poruszają nowe, nurtujące tematy. W tym roku pojawią się 3 nowe strefy: Strefa Safety Trends, poświęcona bezpieczeństwu, higienie i komfortowi pracy, Strefa E-commerce, utrzymana w temacie szkoleń i prezentacji nowych technologii oraz Strefa Automatyki i Robotyki dla zastosowania robotów i technologii w różnych gałęziach przemysłowych.

Mocną stroną targów są również sami goście. Warto podkreślić, iż zwiedzający Packaging Innovations reprezentują różne branże, m.in.: spożywczą, kosmetyczną, chemiczną, farmaceutyczną, przemysłową oraz reklamową. To, co podkreślają sami wystawcy to fakt, iż uczestnicy posiadają jasno sprecyzowane oczekiwania wobec produktów, których szukają. Każdego roku w wydarzeniu biorą udział m. in.: właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menedżerowie ds. marki, projektanci, technolodzy i dystrybutorzy opakowań, przedstawiciele działów marketingu oraz dyrektorzy i specjaliści ds. zakupów. Targi to doskonała przestrzeń zarówno dla producentów uznanych marek, jak i dla tych, którzy debiutują na rynku i chcą dołączyć do grona liderów branży. 

Dodatkowym atutem w tym roku będzie połączenie dwóch wydarzeń, a mianowicie targi Packaging Innovations odbędą się wraz z Festiwalem Marketingu i Druku. Dla wystawców to szansa na dotarcie do szerszego grona klientów i osiągnięcie lepszych celów biznesowych na targach, a dla gości to świetna okazja do zobaczenia w jednym miejscu i czasie bogatszej ekspozycji oraz wzięcia udziału w większej liczbie wydarzeń towarzyszących.

Z targami Packaging Innovations współpracujemy od lat. Możliwość zorganizowania naszych wydarzeń w tym samym terminie daje szerokie możliwości dla poszukujących inspiracji ze świata marketingu, poligrafii i opakowań. Dużym atutem jest także nasze ubiegłoroczne doświadczenie w zakresie organizacji bezpiecznych targów – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny „OOH magazine”, organizatora targów Festiwal Marketingu i Druku. 

Jak podkreśla Ewa Woch, wiceprezes Targów w Krakowie, razem z organizatorem Festiwalu Marketingu i Druku mają podobne wizje rozwoju wydarzeń, których nadrzędnym celem jest odpowiedź na potrzeby klientów. Świat marketingu i sprzedaży jest ze sobą nierozerwalnie związany. To para idealna, która nie zawsze się zgadza, ale ostatecznie nie może bez siebie żyć. Z myślą o naszych wystawcach oraz gościach postanowiliśmy w tym roku połączyć oba wydarzenia, aby ułatwić firmom udział w spotkaniach branżowych. Synergia wydarzeń pozwoli na oszczędność czasu i pieniędzy.

Opracowano na podstawie materiałów organizatora