Firma Koenig & Bauer, producent maszyn do druku, oraz HYBRID Software, dostawca innowacyjnego oprogramowania dla branży etykiet i opakowań, wspólnie stworzyli oprogramowanie przeznaczone wyłącznie dla offsetowych maszyn arkuszowych Rapida.
Działając w roli bramki, Print Fusion steruje maszynami Koenig & Bauer za pomocą oprogramowania dla prepressu PACKZ oraz pakietu zarządzającego procesem produkcji CLOUDFLOW.
Klucz do optymalizacji przepływu pracy
W tym samym czasie, gdy przygotowywane są płyty drukowe, wszystkie dane dotyczące druku są bezpiecznie i sprawnie dostarczane do arkuszowych maszyn offsetowych Rapida. Ponieważ Print Fusion przesyła wszystkie istotne dane ustawień z wyprzedzeniem, użytkownicy korzystają z zalet automatyzacji dzięki krótszym czasom konfiguracji i większej wydajności między zmianami prac. Co więcej, parametry druku mogą być wygodnie przechowywane wraz z danymi dotyczącymi zleceń na potrzeby przyszłych dodruków. To kompleksowe rozwiązanie typu workflow dla opakowań zapewnia najwyższą wydajność dzięki automatycznemu pobieraniu danych o zadaniach z podłączonych systemów MIS/ERP.
Wykorzystując zdolność do inteligentnego uczenia się, Print Fusion maksymalizuje wykorzystanie maszyny drukującej oraz podłoży i nieustannie optymalizuje precyzję druku. Offsetowe maszyny Koenig & Bauer Rapida działają na wyższym poziomie niezależności i przy znacznie ograniczonym ryzyku błędów.
Moduł Proofscope w Print Fusion zapewnia oparte na przeglądarce rozwiązanie do miękkiego proofingu i współpracy w celu zapewnienia płynnego, kompleksowego workflow dla sektora opakowań.
Najwyższy standard
Ralf Sammeck, dyrektor do spraw danych w Koenig & Bauer, tak opisuje partnerstwo: Strategiczna decyzja o połączeniu sił wynika z obopólnego zrozumienia potrzeb naszej branży oraz z priorytetowego traktowania najlepszych w swojej klasie standardów i innowacji. Print Fusion jest wynikiem symbiotycznego partnerstwa: wspólne osiągnięcia znaczą więcej niż suma poszczególnych części.
Oparliśmy nasze partnerstwo na wzajemnym zaufaniu i wspólnych wartościach. Już dziś wybiega ono poza tradycyjne relacje dostawcy i sprzedawcy. Połączyliśmy nasze zespoły, aby opracować innowacyjne rozwiązanie dla swych klientów, które wynosi wydajność na nowy poziom – dodaje Christopher Graf, dyrektor marketingu HYBRID Software.
Opracowano na podstawie materiałów firmy Koenig & Bauer
Tłumaczenie: TK