CANPACK, jeden z największych globalnych producentów opakowań metalowych, oferuje markom pragnącym uświetnić ważne dla nich chwile technologię QUADROMIX. Ostatnio skorzystała z niej znana na całym świecie marka piwa Bavaria, która w ramach obchodów 300-lecia swojego istnienia razem z CANPACK stworzyła limitowaną serię puszek obejmującą trzy wzory.
Technologia QUADROMIX umożliwia firmom takim jak Bavaria wydrukowanie czterech różnych wzorów w jednej serii produkcyjnej.
W CANPACK jesteśmy dumni, że w ramach współpracy nad projektami unikalnych wzorów puszek dostępnych w limitowanej edycji możemy wspólnie świętować wyjątkowe dla naszych klientów momenty – mówi Stephen McAneny, chief commercial officer w Grupie CANPACK.
– Technologia QUADROMIX to idealne rozwiązanie dla marek, które chcą opowiedzieć swoją historię na opakowaniach produktów. Ostatnio, z okazji 300-lecia istnienia, taką współpracę podjęła z nami marka piwa Bavaria, która upamiętniła swoją niezwykłą historię oraz więzi z Holandią na trzech wzorach puszek w limitowanej edycji. Cieszymy się na współpracę z kolejnymi firmami, które zdecydują się zakomunikować wyjątkowe momenty w swojej historii czy ważne premiery produktowe na opakowaniach swoich produktów.
Postanowiliśmy upamiętnić 300-lecie istnienia naszej marki na opakowaniach, które jako pierwsze przyciągają uwagę klientów i dzięki temu są ważnym narzędziem do opowiedzenia naszej historii. Decydując się na limitowaną edycję puszki chcieliśmy zwiększyć zaangażowanie konsumentów i wspólnie z nimi świętować tę szczególną dla nas chwilę – dodaje Roberta Gambino, dyrektor ds. marketingu w Swinkels Family Brewers (Bavaria) we Włoszech. – Dzięki technologii QUADROMIX firmy CANPACK mogliśmy umieścić na sklepowych półkach kilka różnych rocznicowych wzorów puszek wyprodukowanych w tej samej partii, co bardziej przykuło uwagę konsumentów, wzbudzając emocje w związku z tym historycznym momentem.
Opracowano na podstawie materiałów firmy CANPACK