Rosnące zainteresowanie foliami Derprosa
1 Jan 1970 10:38

Z myślą o targach Luxe Pack Monaco 2013 (23-25 października) firma Derprosa Film przygotowała wiele atrakcji, które przyciągnęły liczne grono targowych gości. Jedną z nich był ubrany w firmowe barwy Derprosa sobowtór kierowcy Formuły 1 – Fernanda Alonso – któremu towarzyszył slogan „Original or Copy?”. „Klon” kierowcy (zdj. poniżej) przyciągał uwagę uczestników wydarzenia i zapraszał ich, aby odwiedzili firmowe stoisko Derprosa i bliżej zapoznali się z ofertą tego hiszpańskiego producenta dwuosiowo orientowanych folii polipropylenowych. Jak wynika z relacji przedstawicieli firmy Derprosa, zastosowany zabieg przyniósł spółce oczekiwane efekty: jej targowe stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających targi. Wspomniany zabieg marketingowy miał na celu podkreślenie unikatowego charakteru produkowanych przez Derprosa folii SoFT TOUcH, opracowanych i stworzonych przez dział badawczo-rozwojowy tej firmy. Widoczny na kombinezonie napis „SoFT TOUcH The Original One” akcentował różnice między produktem oryginalnym Derprosa a foliami, które jedynie imitują jego poziom wykończenia i tekstury. Efekty, jakie daje folia SoFT TOUcH, można zobaczyć m.in. na okładkach magazynów Opakowanie i Poligrafika. Dla firmy Derprosa targi Luxe Pack Monaco 2013 były także znakomitą okazją do zaprezentowania produktowych nowości, do których zaliczają się wchodzące w skład rodziny Elegance złota folia Elegance Gold oraz barwiona folia metalizowana Sil-ver Matt (obie z wykończeniem matowym). Warte podkreślenia są ich dwie cechy: znakomicie sprawdzają się jako tło druków oraz są wyjątkowo wszechstronne w zastosowaniu: z łatwością mogą być lakierowane, zadrukowywane, klejone i tłoczone, niezależnie od rodzaju materiału, na jakim są aplikowane. Przedstawiciele firmy Derprosa twierdzą, że takie wykończenia powierzchni, podobnie jak w przypadku innych produktów tej firmy, pozwalają na przekraczanie barier narzucanych przez tradycyjne procesy drukowania. Są to folie o specjalnych barwach, które mogą sprawić, aby jakość druku i zastosowane efekty kolorystyczne wydawały się jeszcze lepsze. Ponadto w przypadku produktów z serii Elegance istnieje możliwość ich dodatkowego lakierowania, tłoczenia czy nawet klejenia, po ich uprzednim laminowaniu. Oprócz wspomnianych nowych produktów na stoisku firmy Derprosa można było zobaczyć także inne folie oferowane przez spółkę dla rynku opakowań luksusowych. Mowa tutaj m.in. o metalizowanych foliach z rodziny Metallized niewymagających stosowania farb metalicznych czy wspomnianych wcześniej oryginalnych foliach SoFT TOUcH o jedwabistym wykończeniu. W celu zademonstrowania wartości dodanej, jaką folie Derprosa zapewniają opakowaniom, na stoisku firmy były eksponowane rozmaite opakowania, przy produkcji których wykorzystano asortyment firmy. Dzięki temu odwiedzający targi mogli zobaczyć  zarówno folie, jak i praktyczne rezultaty ich zastosowania na pudełkach składanych, sztywnych i innych pojemnikach. Zdaniem przedstawicieli Derprosa, obecność na targach Luxe Pack Monaco 2013 pozwoliła umocnić silną pozycję firmy na światowych rynkach branż: kosmetycznej, perfumeryjnej, jubilerskiej i gastronomicznej. Na podstawie informacji firmy Derprosa opracował KS