Stosownie do motto „Skoncentrowani na Twoich potrzebach” („Focused on your needs”), firma Siegwerk zaprezentuje na wystawie components, organizowanej przez interpack równolegle z głównymi targami, zindywidualizowane rozwiązania farbowe oraz usługi dostosowane do obecnych i przyszłych trendów opakowaniowych.
Oferowanie optymalnych rozwiązań i produktów, które zaspokajają indywidualne potrzeby każdego klienta, ma dla nas w firmie Siegwerk kluczowe znaczenie. Zawsze „koncentrujemy się na Twoich potrzebach” – wyjaśnia znaczenie motto Hugo Noordhoek Hegt, prezes oddziału EMEA w firmie Siegwerk. – Dlatego components stanowią idealne miejsce do dzielenia się pomysłami oraz dyskusji z naszymi klientami na temat wyzwań i nowych potrzeb. Ten rodzaj intensywnej wymiany poglądów pozwala nam lepiej zrozumieć naszych odbiorców i skoncentrować się na wysiłkach badawczo-rozwojowych w celu dalszego kształtowania przyszłości opakowań.
Zgodnie z firmowym celem, jakim jest dostarczanie rozwiązań dla wszystkich zastosowań opakowaniowych, Siegwerk zakończył w ubiegłym roku serię strategicznych inwestycji takich jak budowa laboratorium poświęconego rozwojowi zindywidualizowanych rozwiązań inkjetowych, uruchomienie zupełnie nowego Blending Center do produkcji farb wodnych, a także wzmocnienie obecności na chińskim rynku poprzez otwarcie nowego Packaging Ink Solution Center (centrum zajmującego się tworzeniem rozwiązań w zakresie farb do produkcji opakowań).
Tworząc swoje farby Siegwerk nie ogranicza się do zapewniania optymalnych wyników dopasowanych do procesów stosowanych przez klientów, ale także gwarantuje, że ich użycie jest bezpieczne w przewidzianych przez użytkownika aplikacjach. Jako globalny lider w zapewnianiu bezpieczeństwa produktu, Siegwerk wspiera swoich klientów wszędzie tam, gdzie istnieje ryzyko złamania przepisów prawnych lub zanieczyszczenia produktu. Firma oferuje też klientom pomoc i wsparcie m.in. w kwestii optymalizacji, upraszczania procesów i zwiększania wydajności w druku opakowań.
Siegwerk przywiązuje dużą wagę do prowadzenia otwartego dialogu z klientami. Zrozumienie ich potrzeb jest kluczowe dla firmy, która trzyma rękę na pulsie aktualnych trendów i stosownie do nich kształtuje swoją działalność badawczo-rozwojową. W efekcie firma stworzyła szereg innowacyjnych rozwiązań takich jak pierwsze farby flekso LED UV do produkcji opakowań spożywczych i farmaceutycznych, farby inkjet UV do druku etykiet, ekologiczne farby wodne do zadruku papieru i tektury oraz nowa gama farb do wklęsłodruku, wykorzystujących system klejów poliuretanowych i pozbawionych PVC.
Ostatnio Siegwerk zajął się też szeroko dyskutowanym tematem cyfryzacji. Właśnie stworzyliśmy nowy oddział informatyzacji, aby zrozumieć, w jaki sposób bliskość z klientami oraz praca z dużymi zbiorami danych mogą pomóc nam w poprawie usług dla odbiorców, usprawnić pracę naszych zespołów sprzedażowych i zapoczątkować nowe projekty infrastrukturalne zapewniające globalną synergię – wyjaśnia Herbert Forker, dyrektor generalny firmy Siegwerk. Usytuowany w Berlinie zespół ds. informatyzacji będzie przyglądał się wszystkim obszarom, w których cyfryzacja wpływa na działalność biznesową firmy. Chodzi o określenie najważniejszych problemów, przed którymi stają klienci, oraz przeanalizowanie, czy procesy cyfrowe mogą uprościć ich codzienne działania, a tym samym polepszyć ich obsługę. W celu przyspieszenia swej cyfrowej transformacji Siegwerk nawiązał współpracę z etventure, firmą zajmującą się doradztwem informatycznym i twórcą start-upów, aby ulepszyć rozwój komunikacji między przedsiębiorstwem, innymi centrami cyfrowej innowacji oraz organizacjami startupowymi. Celem jest przygotowanie firmy na przyszłość, a także wspieranie klientów w osiąganiu optymalnych wyników poprzez dostarczanie nowoczesnych rozwiązań i usług.
Artykuł sponsorowany