Siegwerk podzieli się wiedzą na targach components 2017
1 Jan 1970 10:16

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Stosownie do motto „Skoncentrowani na Twoich potrzebach” („Focused on your needs”), firma Siegwerk zaprezentuje na wystawie components, organizowanej przez interpack równolegle z głównymi targami, zindywidualizowane rozwiązania farbowe oraz usługi dostosowane do obecnych i przyszłych trendów opakowaniowych. 

Oferowanie optymalnych rozwiązań i produktów, które zaspokajają indywidualne potrzeby każdego klienta, ma dla nas w firmie Siegwerk kluczowe znaczenie. Zawsze „koncentrujemy się na Twoich potrzebach” – wyjaśnia znaczenie motto Hugo Noordhoek Hegt, prezes oddziału EMEA w firmie Siegwerk. – Dlatego components stanowią idealne miejsce do dzielenia się pomysłami oraz dyskusji z naszymi klientami na temat wyzwań i nowych potrzeb. Ten rodzaj intensywnej wymiany poglądów pozwala nam lepiej zrozumieć naszych odbiorców i skoncentrować się na wysiłkach badawczo-rozwojowych w celu dalszego kształtowania przyszłości opakowań.

Zgodnie z firmowym celem, jakim jest dostarczanie rozwiązań dla wszystkich zastosowań opakowaniowych, Siegwerk zakończył w ubiegłym roku serię strategicznych inwestycji takich jak budowa laboratorium poświęconego rozwojowi zindywidualizowanych rozwiązań inkjetowych, uruchomienie zupełnie nowego Blending Center do produkcji farb wodnych, a także wzmocnienie obecności na chińskim rynku poprzez otwarcie nowego Packaging Ink Solution Center (centrum zajmującego się tworzeniem rozwiązań w zakresie farb do produkcji opakowań).

Tworząc swoje farby Siegwerk nie ogranicza się do zapewniania optymalnych wyników dopasowanych do procesów stosowanych przez klientów, ale także gwarantuje, że ich użycie jest bezpieczne w przewidzianych przez użytkownika aplikacjach. Jako globalny lider w zapewnianiu bezpieczeństwa produktu, Siegwerk wspiera swoich klientów wszędzie tam, gdzie istnieje ryzyko złamania przepisów prawnych lub zanieczyszczenia produktu. Firma oferuje też klientom pomoc i wsparcie m.in. w kwestii optymalizacji, upraszczania procesów i zwiększania wydajności w druku opakowań. 

Siegwerk przywiązuje dużą wagę do prowadzenia otwartego dialogu z klientami. Zrozumienie ich potrzeb jest kluczowe dla firmy, która trzyma rękę na pulsie aktualnych trendów i stosownie do nich kształtuje swoją działalność badawczo-rozwojową. W efekcie firma stworzyła szereg innowacyjnych rozwiązań takich jak pierwsze farby flekso LED UV do produkcji opakowań spożywczych i farmaceutycznych, farby inkjet UV do druku etykiet, ekologiczne farby wodne do zadruku papieru i tektury oraz nowa gama farb do wklęsłodruku, wykorzystujących system klejów poliuretanowych i pozbawionych PVC. 

Ostatnio Siegwerk zajął się też szeroko dyskutowanym tematem cyfryzacji. Właśnie stworzyliśmy nowy oddział informatyzacji, aby zrozumieć, w jaki sposób bliskość z klientami oraz praca z dużymi zbiorami danych mogą pomóc nam w poprawie usług dla odbiorców, usprawnić pracę naszych zespołów sprzedażowych i zapoczątkować nowe projekty infrastrukturalne zapewniające globalną synergię – wyjaśnia Herbert Forker, dyrektor generalny firmy Siegwerk. Usytuowany w Berlinie zespół ds. informatyzacji będzie przyglądał się wszystkim obszarom, w których cyfryzacja wpływa na działalność biznesową firmy. Chodzi o określenie najważniejszych problemów, przed którymi stają klienci, oraz przeanalizowanie, czy procesy cyfrowe mogą uprościć ich codzienne działania, a tym samym polepszyć ich obsługę. W celu przyspieszenia swej cyfrowej transformacji Siegwerk nawiązał współpracę z etventure, firmą zajmującą się doradztwem informatycznym i twórcą start-upów, aby ulepszyć rozwój komunikacji między przedsiębiorstwem, innymi centrami cyfrowej innowacji oraz organizacjami startupowymi. Celem jest przygotowanie firmy na przyszłość, a także wspieranie klientów w osiąganiu optymalnych wyników poprzez dostarczanie nowoczesnych rozwiązań i usług. 

Artykuł sponsorowany