true fruits i szklane opakowania
1 Jan 1970 21:46

Spółki O-I i true fruits GmbH zaprezentowały owoce swojej udanej współpracy podczas trzeciej edycji konferencji German Packaging Summit. „100% owoców + 100% szkła + 100% projektu = 300% prawdziwych emocji: W jaki sposób opakowanie może stać się twórczym narzędziem do skutecznej komunikacji marki.” Był to główny temat prezentacji przedstawicieli firm O-I i true fruits GmbH podczas trzeciej edycji konferencji German Packaging Summit w Wiesbaden pod koniec października 2011 r. Bliska współpraca pomiędzy dwiema firmami stała się historią sukcesu w dziedzinie komunikacji marki, nagrodzoną wieloma prestiżowymi nagrodami w międzynarodowej branży projektów i opakowań, w tym Red Dot Design Award w 2009 r. Firma true fruits GmbH z siedzibą w Bonn, jako pierwsza wprowadziła napoje typu smoothie na niemiecki rynek w 2006 r. i od tamtej pory stała się ich głównym producentem w Niemczech. Nicolas Lecloux z true fruits GmbH i Daniel Bre^ me ze spółki O-I opowiedzieli o przyczynie, dla której firma true fruits wybrała spółkę O-I – jednego z największych producentów opakowań szklanych na świecie – do opracowania butelek na swoje napoje oraz co sprawiło, że współpraca okazała się tak wielkim sukcesem. Kiedy twoja filozofia brzmi „prawdziwe owoce, żadnych sztuczek”, opakowanie musi być z nią integralne – twierdzi Lecloux. – Szkło takie właśnie jest. Daniel Bre^ me, dyrektor ze spółki O-I Sales & Distribution Germany wyjaśnił, jakie są wyjątkowe własności szkła wykorzystywanego w opakowaniach, a Nicolas Lecloux opowiedział o roli projektu z perspektywy firmy true fruits GmbH. Dyrektor Daniel Bre^ me również pokazał, w jaki sposób innowacyjne opakowania szklane mogą wyróżnić produkt na rynku. Właściciele marek coraz częściej poszukują możliwości odróżnienia ich dzięki nowym i wyjątkowym projektom – wyjaśnia. – Z tego powodu cykl życia nowych trendów ulega stopniowemu skróceniu, a rola innowacji wzrasta. Co konsumenci sądzą o szkle? Dwóch prelegentów odpowiedziało na to pytanie zarówno z perspektywy producenta opakowań szklanych, jak i firmy napełnia- jącej opakowania szklane produktem. Szczegółowe badania spółki O-I wykazały silne zapotrzebowanie na opakowania szklane wśród konsumentów, ale rynek nie odzwierciedla w wystarczający sposób tego zainteresowania – powiedział Daniel Bre^ me. – Chcemy wpłynąć na decyzje przemysłu spożywczego dotyczące opakowań poprzez pokazanie siły opakowań ze szkła. Aby osiągnąć swój cel, firma O-I rozpoczęła niedawno pierwszą globalną kampanię marketingową promującą szkło, pod nazwą Glass Is Life. Podczas swojej prezentacji, Daniel Bre^ me i Nicolas Lecloux opowiedzieli o celu i zakresie kampanii oraz wyjaśnili, dlaczego firma true fruits GmbH była bardzo dumna z możliwości włączenia się w kampanię Glass is Life poprzez udział w jednej z reklam z osobistą rekomendacją. Na prezentacji firm true fruits GmbH i O-I podczas trzeciej edycji konferencji German Packaging Summit prelegentami byli Nicolas Lecloux, Dyrektor Zarządzający ds. Produktu i Personelu w firmie true fruits GmbH oraz Daniel Bre^ me, Dyrektor Zarządzający w O-I Sales & Distribution Germany GmbH. Dodatkowo uczestnicy konferencji mogli zobaczyć i spróbować napojów smoothie produkowanych przez firmę true fruits GmbH i zapakowanych w szklane butelki dostarczone przez spółkę O-I. Opracowano na podstawie informacji firmy O-I Owens-Illinois