Atrakcja dla koneserów: 4. edycja The Package Design Book firmy Taschen
1 Jan 1970 11:26

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dobre wzornictwo rzuca się w oczy. Doskonałe wzornictwo jest niewidoczne. Czy dotyczy to żywności, napojów, kosmetyków, książek czy dóbr luksusowych, udane opakowanie pobudza zmysły i apeluje do naszych emocji w sposób tyleż subtelny, co efektowny.

Wydając album The Package Design Book, firma Taschen świętuje 10. rocznicę konkursu Pentawards i pokazuje najlepsze projekty opakowań, które brały udział w edycjach konkursowych w 2015 i 2016 r.

W książce, która została podzielona zgodnie z konkursowymi kategoriami na napoje, żywność produkty do ciała, artykuły luksusowe oraz pozostałe, znalazło się ponad 400 przykładów opakowań z 40 krajów, zarówno w formie indywidualnych projektów, jak również kampanii produktowych. Projekty zostały uzupełnione o opis oraz dane kluczowe; wstępny esej do tegorocznej edycji przygotowali pomysłodawcy Pentawards: Jean Jacques oraz Brigitte Evrard, zaś wydanie uzupełnia interesujący artykuł autorstwa specjalisty ds. wzornictwa i marketingu Gerarda Carona.

worldpressonline_the-package-design-book-41 worldpressonline_the-package-design-book-4

Na podstawie informacji Taschen opracował TK