Bezpieczne i higieniczne opakowania niezbędne w czasach pandemii
1 Jan 1970 10:46

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Bezpieczne i higieniczne opakowania mogą pomóc w ratowaniu życia w czasie pandemii koronawirusa. Dzięki wysokim standardom nowoczesna branża opakowań ma wyjątkowe kwalifikacje, by oferować kartony, kubki, pudełka i pełną gamę produktów, które pomagają w zapobieganiu rozprzestrzenianiu się wirusa.

W obecnych warunkach kwestie ochrony zdrowia są kluczowe dla nas wszystkich. Utrzymanie wydajnego łańcucha dostaw produktów medycznych i innych niezbędnych dóbr ma więc podstawowe znaczenie. Dobrze zaprojektowane opakowanie pozwala utrzymać produkty farmaceutyczne w czystości i sterylności oraz gwarantuje bezpieczną dostawę przetworzonej żywności, świeżych produktów spożywczych, mleka w proszku dla niemowląt i wielu innych. Dla branży opakowaniowej podtrzymanie dostaw opakowań najlepiej dopasowanych do potrzeb musi być najwyższym priorytetem. Dzięki nim ośrodki ochrony zdrowia zachowają zdolność leczenia, supermarkety pozostaną zaopatrzone w produkty, a konsumenci mogą kupować jedzenie na wynos zamiast żywić się w zatłoczonych restauracjach.

„Opakowania odgrywają kluczową rolę w zagwarantowaniu bezpiecznego i zdrowego życia. W tych wyjątkowych czasach wartość opakowań jest doceniana przez całe społeczeństwa” - mówi Harald Schulz, dyrektor generalny AR Packaging. „Branża jako całość angażuje się w dostarczanie zoptymalizowanych rozwiązań dla szerokiej grupy użytkowników końcowych, które zaspokajają najpilniejsze potrzeby dnia dzisiejszego i mają na uwadze przyszłość naszego świata.”

Branża opakowań od dziesięcioleci z sukcesami dostarcza opakowania branżom o dużym popycie. Jako jeden z liderów sektora firma AR Packaging szybko wdraża dodatkowe środki ochronne uwzględniające pandemię koronawirusa, jednocześnie nie zaprzestaje jednak świadczenia najlepszych usług swym klientom, a tym samym społeczeństwom.

Na podstawie informacji AR Packaging opracował TK