BOBST partnerem drupa touchpoint packaging na targach drupa 2020
1 Jan 1970 13:54

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Organizatorzy targów drupa w Düsseldorfie zapowiedzieli uruchomienie inicjatywy pod nazwą 'touchpoint packaging' w trakcie kolejnej edycji imprezy (16-26 czerwca 2020).

Celem drupa touchpoint packaging będzie przybliżenie zainteresowanym tematyki wzornictwa opakowań oraz produkcji opartych na potrzebach klientów i praktycznych zastosowaniach, prezentacja najnowszych rozwiązań i wdrożeń oraz pokazanie, w jaki sposób opakowania przyszłości i nowoczesne wzornictwo są w stanie zapewniać dodatkową wartość, stymulować i dostarczać nowe możliwości rozwoju.

Firma Bobst, jako pionier innowacyjności w branży opakowaniowej, zostanie aktywnym uczestnikiem tego projektu. Jak czytamy w komunikacie prasowym Grupy Bobst: „Wierzymy, że funkcja opakowań ewoluuje, zmienia się również wzornictwo marek oraz metody dystrybucji produktów.”

Prezentacja trendów opakowaniowych ma pomóc przetwórcom w odkryciu ścieżki, którą podąża produkcja opakowań. BOBST – jako jeden z czołowych graczy w produkcji etykiet, opakowań giętkich, pudełek składanych oraz opakowań z tektury falistej – pokaże przykłady innowacyjnych rozwiązań w całym łańcuchu produkcji, współpracując nad wdrażaniem tych innowacji z projektantami opakowań oraz studentami.

Więcej szczegółów na temat inicjatywy i nowego projektu wkrótce.

Na podstawie informacji Bobst opracował TK