BOBST wspiera klientów z pomocą Rzeczywistości Rozszerzonej
1 Jan 1970 07:56

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma BOBST – jeden z czołowych światowych dostawców urządzeń i usług serwisowych dla producentów opakowań i etykiet – ogłosiła debiut „Helpline Plus AR”, pierwszego w branży opakowaniowej pakietu usług zdalnego wsparcia, który wykorzystuje inteligentny zestaw słuchawkowy wraz z goglami do obsługi Rzeczywistości Rozszerzonej (AR). Klient wymagający technicznego wsparcia, po założeniu zestawu na głowę, łączy się z ekspertem BOBST; ten zyskuje podgląd w czasie rzeczywistym obrazu oglądanego przez użytkownika, a dzięki bezpośredniemu połączeniu może na bieżąco podpowiadać możliwe rozwiązania stwierdzonych problemów.

„To wielki krok naprzód w zakresie wykorzystania najnowocześniejszej technologii dla rozszerzenia obsługi klienta” - wyjaśnił Julien Laran, szef działu Business Unit Services w firmie BOBST. „Wierzymy, że dzięki możliwości szybkiego rozwiązywania problemów zapewni on istotne korzyści naszym klientom, a szczególnie oszczędność czasu i pieniędzy. Nasza infolinia rozwiązywała wiele z nich w czasie krótszym niż dwie godziny przed wprowadzeniem AR; teraz będzie to możliwe w jeszcze szerszym zakresie i w krótszym czasie.”

Helpline Plus AR wykorzystuje łączność Wi-Fi do nawiązania za pośrednictwem Internetu bezpiecznego połączenia z urządzeniem klienta. Ten ostatni zyskuje kontakt „na żądanie”z ekspertami BOBST, którzy dzięki dwukierunkowej transmisji na żywo obrazu i dźwięku mogą natychmiast podpowiedzieć rozwiązanie.

„Helpline Plus AR zapewnia bezproblemowy kontakt między naszymi klientami i ekspertami, ponieważ maszyna BOBST jest bezpośrednio podłączona do usługi” - dodał Julien Laran. „Zaś dzięki inteligentnemu zestawowi słuchawkowemu obie strony widzą ten sam obraz w tym samym czasie, co ogranicza ryzyko nieporozumień. Usługa niweluje różnice w poziomie kompetencji, co w efekcie przekłada się na skrócenie czasów przestojów i zwiększenie wydajności pracy, jak również na poprawę obsługi klienta.”

BOBST jest pierwszą firmą z sektora opakowaniowego, która oferuje najnowocześniejszą usługę zdalnego asystenta z wykorzystaniem Rzeczywistości Rozszerzonej. Będzie ona stopniowo wdrażana na kolejnych rynkach całego świata.

Na podstawie informacji BOBST opracował TK